hvor meget ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Indtil videre har jeg taget sagen i egen hånd og har fjernet gluten fra hans kost for at se om det er der problemet ligger.

Min læge er slet ikke til at arbejde med så jeg leder efter en ny læge, den vi ville skifte til har nemlig lukket sin praksis, så nu er jeg på barbund igen.

Problemet er bare at der er slim i og den har været grøn og det sagde de på hospitalet betød virus

Hvordan går det med dig??

Kan godt huske at frederic også havde tynd mave i nogle mdr, vi troed at det var pga hans aff pulver - så da vi i samråd med kolding satte ham ned i dosis o det bare fortsatte, tog de ham ind til flere test's..

Hans aff afsløred så e-colie bakterie og den er svær at komme af med og i værste fald kræver den medicin.. Men fik at vide at han nok skulle komme af med den selv, men at det nok ville tage lige så mange uger at komme over den og ovenpå igen - som den allerede havde varet..

Så det har faktisk været de eneste mdr i hans liv han har kunnet undvære hans aff pulver...

Sådan en skod læge i har jer, suk altså... Ville helt klart banke i bordet og/eller få en anden læge ret hurtigt... det er jo et levende menneske vi snakker om, din søn - så ham lægen har da vist glemt noget i hans udd...

Stille og roligt, syntes maven virker til at være sunket (hedder det dét?)... Har heldigvis en del fridage nu her, så det skal nok blive godt. Terapeut og sygeplejsken kommer igen her på tirsdag og onsdag skal jeg til egen læge. Så det hele kører vist, men det hårdt - rigtig hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

Kan godt huske at frederic også havde tynd mave i nogle mdr, vi troed at det var pga hans aff pulver - så da vi i samråd med kolding satte ham ned i dosis o det bare fortsatte, tog de ham ind til flere test's..

Hans aff afsløred så e-colie bakterie og den er svær at komme af med og i værste fald kræver den medicin.. Men fik at vide at han nok skulle komme af med den selv, men at det nok ville tage lige så mange uger at komme over den og ovenpå igen - som den allerede havde varet..

Så det har faktisk været de eneste mdr i hans liv han har kunnet undvære hans aff pulver...

Sådan en skod læge i har jer, suk altså... Ville helt klart banke i bordet og/eller få en anden læge ret hurtigt... det er jo et levende menneske vi snakker om, din søn - så ham lægen har da vist glemt noget i hans udd...

Stille og roligt, syntes maven virker til at være sunket (hedder det dét?)... Har heldigvis en del fridage nu her, så det skal nok blive godt. Terapeut og sygeplejsken kommer igen her på tirsdag og onsdag skal jeg til egen læge. Så det hele kører vist, men det hårdt - rigtig hårdt.

det er en lorte læge, sidst vi var der kaldte hun Charlie for et sart barn som gav lyd fra sig over det mindste, så det skulle man ikke tage tungt på. Faktisk mente hun at det eneste problem var at jeg skulle lære at håndter at han som hun mellem linjerne sagde var et skvat der piver over ingenting. Nøj hvor var jeg gal Jeg var så tæt på at miste besindelsen.

Min søn er ikke sart, han har feber næsten lige så ofte som man skifter undertøj og brokker sig meget sjældent over at være syg.
Da han fik konstateret mellemørebetændelse flød der væske fra hans øre og han har max taget sig til øret et par gange om dagen, i det hele taget er han ret sej, når det kommer til sygdom. Og sp og den læge vi normalt kom ind til inden den nye kom har altid sagt at hans smerteterskel er meget høj.

Hans afføringe er tjekket for bakterier og der skulle ikke være noget unormalt

Rart der er styr på tingene, men er ked af at det skal være så hårdt for dig.
Du er en stærk kvinde og jeg beundre så meget at du har været stærk nok til at sige du har brug for hjælp.
Du skal huske at rose dig selv, for du er virkelig noget særligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.