hvor meget ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

2721

Hvor meget må et barn tabe sig, under sygdom?
Charlie har tabt 1,2 kg og det syntes jeg er meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Jeg syntes det er for meget , du kender min holdning til hele jeres forløb. Under alt kritik

Anmeld

1. marts 2012

Janni.

Bestemt alt for meget. Har han stadig diarre?

Anmeld

1. marts 2012

2721

Janni. skriver:

Bestemt alt for meget. Har han stadig diarre?

Ja ikke??

Ringede til det der akut nr og de mente jeg blot skulle tale med sp eller læge om en kostplan til ham

Både og den ene dag er den "bare" dårlig den næste dag er det tyndt tyndt og vandet igen

Men godt er det ikke, han har jo også stadig feber

Anmeld

1. marts 2012

Janni.

Puslingen skriver:

Ja ikke??

Ringede til det der akut nr og de mente jeg blot skulle tale med sp eller læge om en kostplan til ham

Både og den ene dag er den "bare" dårlig den næste dag er det tyndt tyndt og vandet igen

Men godt er det ikke, han har jo også stadig feber

Har i fået tjekket hans afførring? Gætter på i har, men spørger alligevel.

Silas har lige døjet en kortere periode, så vi fik det nemlig tjekket. Han havde en speciel bakterie i systemet som han selv kunne bekæmpe. Tænker lige om det kunne være dén som Charlie har fået? Og som han ikke kan komme af med?

Håber virkelig han snart er på toppen. Det har stået på alt for længe

Anmeld

1. marts 2012

2721

Janni. skriver:

Har i fået tjekket hans afførring? Gætter på i har, men spørger alligevel.

Silas har lige døjet en kortere periode, så vi fik det nemlig tjekket. Han havde en speciel bakterie i systemet som han selv kunne bekæmpe. Tænker lige om det kunne være dén som Charlie har fået? Og som han ikke kan komme af med?

Håber virkelig han snart er på toppen. Det har stået på alt for længe

Vi har fået den tjekket, men de sagde der ikke var noget at komme efter
Prøver nu glutenfri kost for at se om der er noget at komme efter der, da jeg må indrømme jeg syntes det er alt andet end okay

Anmeld

1. marts 2012

Janni.

Puslingen skriver:

Vi har fået den tjekket, men de sagde der ikke var noget at komme efter
Prøver nu glutenfri kost for at se om der er noget at komme efter der, da jeg må indrømme jeg syntes det er alt andet end okay

Øv det var ellers en mulig "løsning" dér.

Det kan også være han ikke kan tåle laktolose? (Staves?) Jeg ved at Tanja lige har fundet af at Lærke ikke kunne tåle det, og hun sagde nemlig at lang de fleste får diarré af det. Så det kan jo også være dét?

Ihh undskyld hvis i har fået det tjekket også, tømmer bare lige ud af de muligheder og ideer jeg kan komme med. Håber det er okay.

Anmeld

1. marts 2012

2721

Janni. skriver:

Øv det var ellers en mulig "løsning" dér.

Det kan også være han ikke kan tåle laktolose? (Staves?) Jeg ved at Tanja lige har fundet af at Lærke ikke kunne tåle det, og hun sagde nemlig at lang de fleste får diarré af det. Så det kan jo også være dét?

Ihh undskyld hvis i har fået det tjekket også, tømmer bare lige ud af de muligheder og ideer jeg kan komme med. Håber det er okay.

Hvor er du sød, nej endelig bare kom med forslag

Charlie er dog som Lærke lactoseintolerant-har det fra sin far, så det er ikke meget af den slags han får.

Tanja var så sød at sende mig den liste hun havde fået på hospitalet.

Anmeld

2. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Ville helt klart få ham mad allergi testet..

Det lyder meget som om at han får noget han ikke kan tåle...

Frederic har været igennem møllen af test - priktest - tjekke blod osv. Så ville helt klart få en henvisning til børne amb... Hver gang vores egen læge er tvivl - så sender hun os videre...

Her kan han ikke tåle de tilsætnings stoffer der bl.a er i shulstad og kohberg brød.. Så står det også bare ud af den anden ende...

Anmeld

3. marts 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

Ville helt klart få ham mad allergi testet..

Det lyder meget som om at han får noget han ikke kan tåle...

Frederic har været igennem møllen af test - priktest - tjekke blod osv. Så ville helt klart få en henvisning til børne amb... Hver gang vores egen læge er tvivl - så sender hun os videre...

Her kan han ikke tåle de tilsætnings stoffer der bl.a er i shulstad og kohberg brød.. Så står det også bare ud af den anden ende...

Indtil videre har jeg taget sagen i egen hånd og har fjernet gluten fra hans kost for at se om det er der problemet ligger.

Min læge er slet ikke til at arbejde med så jeg leder efter en ny læge, den vi ville skifte til har nemlig lukket sin praksis, så nu er jeg på barbund igen.

Problemet er bare at der er slim i og den har været grøn og det sagde de på hospitalet betød virus

Hvordan går det med dig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.