Babytøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
max to uger, da han var 56 cm lang ved fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

>>Carina<<

Liva brugte 56 i 4-6 uger :-)

Jeg har billigt mærketøj i str 56 til salg hvis du er interesseret :-)

Det er Benetton det meste og ska bare af med det nu så derfor sælges det billigt

Anmeld

1. marts 2012

Clisolka

Isabella startede i str. 56  Da hun var ca. 6-7 uger gammel kom hun i str. 62 

Anmeld

1. marts 2012

meem

Har stemt blankt, da min datter kunne bruge noget af tøjet i str. 56 en 2 ugers tid..  mens hun kunne bruge noget andet i en 5 ugers tid.. Det kommer vist meget an på mærket...

Købte et par hummel jeans til hende i str 56.. dem kunne hun først passe da hun nåede op i en str. 62 i andre mærker

Anmeld

1. marts 2012

Happiness

Lukas brugte str 56 i 5-6 uger.

62 brugte han kun i 2 uger, og så brugte han 68 i 7-8 uger Han er nu 7 mdr og er i størrelse 80, og ar været det i et par uger nu

Babyer er så forskellige, så hellere vente og så købe mere, hvis det er behovet! Jeg havde ALT for meget i str 62! Han fik ikke brugt over halvdelen af det! og meget kun en enkelt gang... 

Anmeld

1. marts 2012

Kløver

stjerneskud10 skriver:

hhassteJeg har i forvejen en del tøj til lillepigen som stadigvæk ligger i maven.. Men har fundet noget mega fedt norlie tøj i str. 56 men ved ikke om det kan svare sig at købe det.. De vokser jo rimeligt hurtigt de kære små, men hvor hurtigt..

Knus

Jeg Har stemt blank, da vores søn er født for tidligt og derfor brugte str 50 og 56 meget længe
Du har ik mulighed for at købe det ønskede sæt i 62 i stedet

Anmeld

1. marts 2012

AnnaK89

Lærke var en fin stor pige på 3720 g og 53 cm.

Vi har aldrig brugt str. 50 - hun var direkte i str. 56 og var det i ca. 3-4 uger.

Anmeld

1. marts 2012

Fenja09

Vores datter vejede 2810 ved fødslen og hun startede ud i str 40/44 og er først gået fra str 56 til str 62 for en måneds tid siden. Hun er 1/2 år i dag. Synes da sagtens du kan købe det sæt, hvis du synes din bebs skal have det

/Fenja

Anmeld

1. marts 2012

Mumto3

AdamsMor skriver:

Jeg har stemt blankt, for min søn var 59 cm da han blev født og gik direkte i 62

Synes det er smartest at have lidt tøj i de helt små størrelser og så mere o 62 og 68, som de bruger længere.

Den størest af mine tre børn startede også ud i str. 62 Øv hvor var jeg ærlig over ikke at skulle bruge noget at det søde og nuttede babytøj i små størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.