Babytøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid brugte jeres børn str. 56..

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.120 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

stjerneskud10

Jeg har i forvejen en del tøj til lillepigen som stadigvæk ligger i maven.. Men har fundet noget mega fedt norlie tøj i str. 56 men ved ikke om det kan svare sig at købe det.. De vokser jo rimeligt hurtigt de kære små, men hvor hurtigt..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

morpåthurø

Hej. Jeg har fået store drenge ml. 3650 og 4000 gram og 52 og 55 cm ved fødslen. Vi er startet i str 56 med alle børn og med dem alle tre har vi været oppe i str. 62 efter max 4 uger. Derfor mit svar 3-4 uger.

Vi har kun haft 4-5 sæt i str 56. Det er som om de er længere tid i str 62, så dér ville jeg nok satse på flere sæt/dragter^

Håber du kan bruge mit svar.

Louise

Anmeld

29. februar 2012

L&V

stjerneskud10 skriver:

Jeg har i forvejen en del tøj til lillepigen som stadigvæk ligger i maven.. Men har fundet noget mega fedt norlie tøj i str. 56 men ved ikke om det kan svare sig at købe det.. De vokser jo rimeligt hurtigt de kære små, men hvor hurtigt..

Knus

Min Laura var en halv stor pige på 3668 og 55 cm og bruget 56 i 7+ kommer så meget an på hva mærker man køber.. 62 fløj vi igennem tilgængæld

Anmeld

29. februar 2012

modesty

Min dreng var 3650 g og 53 lang ved fødslen. Brugte 50 i et par uger. Mener at han holdt i 56 til han var 8 uger.

Anmeld

29. februar 2012

TeamRocket

Min datter brugte 50 i 4 uger og 56 i 4 uger- og så var det 62 i et godt stykke tid. Sønnike derimod var nærmest vokset ud af 56 da han var 2 uger og har aldrig brugt 50. (vi havde ellers det sødeste babydrengetøj liggende)

De var hhv 3400g / 53cm og 4000g / 54cm

Anmeld

1. marts 2012

stjerneskud10

Okay det vil sige jeg nok ikke skal købe mere i str. 50..  tænk hvis jeg slet ikke får det brugt..

Anmeld

1. marts 2012

FrkLarsen

stjerneskud10 skriver:

Knus

Min brugte 56 i 4-5 uger. Hun var et lille nips 

Anmeld

1. marts 2012

Tona

stjerneskud10 skriver:

Knus

Du kan roligt købe det. Nogle børn kan enda passe 56 ved fødslen og ellers kan de fleste nok efter nogle uger.

Jeg var selv lidt ked af faktisk at vi havde så meget tøj i de helt små str. for hun voksede så hurtigt fra det. Hun var ikke mere end 14 dage før hun passede 56  Ved fødslen var hun 53 cm lang og 3970 g

Anmeld

1. marts 2012

AnneBJ

Jeg har stemt forkert - jeg troede jeg svarede på str. 50 

Min søn var 3730 og 53 ved fødslen. Han brugte 50 i ca. 5 uger, derefter 56 i 2 uger, og så 62 i et godt stykke tid efterfølgende. Han er fortsat med nærmest at "springe en str. over"

Anmeld

1. marts 2012

AdamsMor

Jeg har stemt blankt, for min søn var 59 cm da han blev født og gik direkte i 62

Synes det er smartest at have lidt tøj i de helt små størrelser og så mere o 62 og 68, som de bruger længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.