Vis mig pigens forårsjakke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

helle85

MyLille skriver:

Ja, de ser også bare lækre ud!! Jeg faldt for en hummeljakke i ønskebørn i dag, så det blev ikke Mini A Ture i denne omgang. Men næste gang hun skal have en jakke så vil jeg da gå efter en sådan en

min datter havede en sommer jakke fra mala sidste år rigtig lækker kvalitet dette billede er lånt men er magen ti den min datter havede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Maja_4000

MyLille skriver:

Jeg blev helt inspireret af den anorak der! Så nu har jeg købt en lilla hummel-anorak Det var jo noget ganske andet end jeg havde tænkt, men den er superfin Så må hun jo heller få en anden jakke litt senere Man kan da aldri ha for mange vel..?

Man kan aldrig få for meget - Især ikke hvis det er Hummel Hehe

Anmeld

1. marts 2012

Maja_4000

sarahb skriver:

Den har jeg haft alle årene til min søn blot i blå og også i brun og det er den mest fantastiske jakke!

Skønt

Anmeld

1. marts 2012

MorEllen

N1 skriver:

Er selv vild med denne fra Phister & Philina 

Ja, den var fin! Rigtig lækker forårsfarve

Anmeld

2. marts 2012

Zeus

MyLille skriver:

Hej damer

Jeg begynder at blive desperat efter en forårsjakke til min søde lille pige på 1 år!! Ja, for NU kommer foråret! Jeg er en evig optimist
Jeg har været i alle de typiske butikker som Nameit, HM, Ønskebørn, Babysam osv.. uden at finde en forårsjakke jeg synes er fin.

Hvor køber I overtøj til prinsesserne? Kender I nogle gode netbutikker? Kom gerne med billeder af Jeres jakker

Vi har denne her

Det er en str. 74, og hun bruger 86, men den sidder lige så godt som den gjorde i sommers

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2012

MorEllen

Zeus skriver:

Vi har denne her

Det er en str. 74, og hun bruger 86, men den sidder lige så godt som den gjorde i sommers

Lækkert Det er lige den jakke vi har købt, bare i lilla Den er SÅ god Også kan vi jo håbe at hun kan bruge den til efteråret også..

Anmeld

5. marts 2012

lhn89

Bare lige et tip Jeg fandt denne på TS (da jeg selv søgte efter en til min pige) Jeg ved ikke, om det er lidt i den stil, du søger? 

http://www.trendsales.dk/listings/wheat-sommerjakke-overgangsjakke/25095747?forum=360&road=my_items

Jeg synes nemlig også at det kan være svært, at finde den rigtige! Her hjemme leder vi stadig 

Anmeld

5. marts 2012

MorEllen

lhn89 skriver:

Bare lige et tip Jeg fandt denne på TS (da jeg selv søgte efter en til min pige) Jeg ved ikke, om det er lidt i den stil, du søger? 

http://www.trendsales.dk/listings/wheat-sommerjakke-overgangsjakke/25095747?forum=360&road=my_items

Jeg synes nemlig også at det kan være svært, at finde den rigtige! Her hjemme leder vi stadig 

Ja, den var rigtig fin!!! Er helt vild med foret på innsiden Men jeg tror nok at str 92 bliver for stort.. vi har nemlig lige flyttet ind i str 86

Anmeld

5. marts 2012

Mor til L&S

Min datter har fået denne

Anmeld

24. marts 2012

Sunds97

Til jer der har købt hummel anorak - hvordan er den i størrelsen?

Vi bruger normalt str. 86 i tøj men ved ikke helt om det ikke bliver for stort så om vi skal nøjes med en str. 80.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.