Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer
Jeg begynder at blive desperat efter en forårsjakke til min søde lille pige på 1 år!! Ja, for NU kommer foråret! Jeg er en evig optimist Jeg har været i alle de typiske butikker som Nameit, HM, Ønskebørn, Babysam osv.. uden at finde en forårsjakke jeg synes er fin.
Hvor køber I overtøj til prinsesserne? Kender I nogle gode netbutikker? Kom gerne med billeder af Jeres jakker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har set for mig en jakke i denne stil, men den skulle gerne haft en lysere farve...
Caroline har fået den her
Maja_4000 skriver: Caroline har fået den her
Den var da veldig fin Hvor har du funnet den hen?
MyLille skriver: Den var da veldig fin Hvor har du funnet den hen?
Har købt den brugt Men det er en Mini A Ture (:
Maja_4000 skriver: Har købt den brugt Men det er en Mini A Ture (:
Jeg blev helt inspireret af den anorak der! Så nu har jeg købt en lilla hummel-anorak Det var jo noget ganske andet end jeg havde tænkt, men den er superfin Så må hun jo heller få en anden jakke litt senere Man kan da aldri ha for mange vel..?
An&Jo skriver: vil anbefale Mini a ture som en anden også allerede har vist digde er simpelthen så lækre, og dejlig behagelige for ungerne at have på.. Jeg skal have tjekket om bassen kan starte sæsonen i den jakke vi har fra efteråret, men ellers skal vi ud og have fat i en ny..
vil anbefale Mini a ture som en anden også allerede har vist digde er simpelthen så lækre, og dejlig behagelige for ungerne at have på.. Jeg skal have tjekket om bassen kan starte sæsonen i den jakke vi har fra efteråret, men ellers skal vi ud og have fat i en ny..
Ja, de ser også bare lækre ud!! Jeg faldt for en hummeljakke i ønskebørn i dag, så det blev ikke Mini A Ture i denne omgang. Men næste gang hun skal have en jakke så vil jeg da gå efter en sådan en
Er selv vild med denne fra Phister & Philina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128