benløsefugle?? tilbehør???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

smokin

Hvis de laves på den traditionelle måde så laves de jo med spæk i (adr!) og så koges de ind i fond (vand og grøntsager og rødvin) og tilsættes tilsidst fløde og jævnes... med kartoffelmos.

Jeg hader spæk! Så laver det sjældent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Maja88

Zette skriver:

Hvis de laves på den traditionelle måde så laves de jo med spæk i (adr!) og så koges de ind i fond (vand og grøntsager og rødvin) og tilsættes tilsidst fløde og jævnes... med kartoffelmos.

nej de laves med løg og bacon i... simrer i vand i  laaaang tid

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

Kay skriver:

det er jo endnu værer

jeg når at køre inden om mac. D 100 gange før jeg når til randers

HAHA! Vælger du McD over mine linsedeller? Du må være sulten 

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Maja88 skriver:

er det sådan nogen færdiglavede du har købt???

dem kan jeg ikke lide

nej nej ikke jeg har købt... manden har købt... og han syntes de smagte godt... men jeg er heller ikke til grydesteg og alt den slags....

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Zette skriver:

det lydder altså heller ikke vild lækkert...

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Dinna88 skriver:

HAHA! Vælger du McD over mine linsedeller? Du må være sulten 

i am... belive me!!!! og kan ikke fordrage mac d mad... jo chilli chees tops men dem laver burger king bare bedre!

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

Kay skriver:

i am... belive me!!!! og kan ikke fordrage mac d mad... jo chilli chees tops men dem laver burger king bare bedre!

Thahaha Jeg synes også bare det er forfærdeligt papmad.. Og så nægter jeg at støtte dem. Nej, når nu køreturen er så lang, så er der jo cafeer der er åbent sent = lækker mad

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Thahaha Jeg synes også bare det er forfærdeligt papmad.. Og så nægter jeg at støtte dem. Nej, når nu køreturen er så lang, så er der jo cafeer der er åbent sent = lækker mad

ikke dem ved motorvejen da... de har i altfald ikke lækker mad... har kørt til jylland så mange gange at jeg tror jeg har spist på dem alle efterhånden... selvfølgelig bedre end mac d men.... ik meget...

Anmeld

29. februar 2012

smokin

Maja88 skriver:

nej de laves med løg og bacon i... simrer i vand i  laaaang tid

ikke på den traditionelle måde.. muligvis på din måde 

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

Kay skriver:

ikke dem ved motorvejen da... de har i altfald ikke lækker mad... har kørt til jylland så mange gange at jeg tror jeg har spist på dem alle efterhånden... selvfølgelig bedre end mac d men.... ik meget...

På de der monarker?! Nej, fy, for fanden! Det er ikke værd at servere for nogen overhovedet. nej, en sød café i gågaden eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.