benløsefugle?? tilbehør???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.020 visninger
41 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. februar 2012

Kay

min kære kæreste har bestemt sig for vi skal ha benløsefugle i dag... han har handlet til det... men ingen af os har lavet det før... jeg har faktisk aldrig smagt det

hvad spiser man til??? han kan ik huske det  og jeg aner det ikke...

bliver lidt nervøs for om jeg måske skal til at bestille pizza-mad senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

hende-nanna

Kay skriver:

min kære kæreste har bestemt sig for vi skal ha benløsefugle i dag... han har handlet til det... men ingen af os har lavet det før... jeg har faktisk aldrig smagt det

hvad spiser man til??? han kan ik huske det  og jeg aner det ikke...

bliver lidt nervøs for om jeg måske skal til at bestille pizza-mad senere

Her får vi kartoffelmos og brun sovs til. Jeg er dog ikke særlig vildt med det, da jeg synes der er for meget fyld i forhold til kød, så jeg ville nok bestille pizza senere 

Anmeld

29. februar 2012

Kay

nannafrederiksen skriver:

Her får vi kartoffelmos og brun sovs til. Jeg er dog ikke særlig vildt med det, da jeg synes der er for meget fyld i forhold til kød, så jeg ville nok bestille pizza senere 

kan ikke fordrage kartoffelmos....

og brun sovs har jeg ikke kunne spise længe... hmm... gad vide hvad manden finder på at lave til???

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

Kogte kartofler og brun SOVS

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Kogte kartofler og brun SOVS

og hvis man ikke har kartofler hjemme? fordi der er en flodhest der er blevet kartoffel fornægter

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

Kay skriver:

og hvis man ikke har kartofler hjemme? fordi der er en flodhest der er blevet kartoffel fornægter

haha Jamen jamen.. uha.. spiser ikke kød, så det er mange år siden jeg har fået benlæse fugle! Men jeg vil tro at bagt rødbede vil smage SUPER godt til? 

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Dinna88 skriver:

haha Jamen jamen.. uha.. spiser ikke kød, så det er mange år siden jeg har fået benlæse fugle! Men jeg vil tro at bagt rødbede vil smage SUPER godt til? 

har vi heller ikke hjemme... hmmm... nu er han igang med at koge ris... hvilket jeg kun spiser til karry sovs eller sushi... tror jeg ender med en rugbrøds mad i dag i stedet for hans underlige mad

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

Kay skriver:

har vi heller ikke hjemme... hmmm... nu er han igang med at koge ris... hvilket jeg kun spiser til karry sovs eller sushi... tror jeg ender med en rugbrøds mad i dag i stedet for hans underlige mad

Hm. Ris smager jo godt til koteletter i fad, hvor man så bruger det snask omkring som sauce. Mon det ersådan noget han har gang i? Det kunne måske være godt Men ja, ellers kunne ris måske være godt med en virkelig god bearnaise sauce, hvis han kan lave sådan en. Uh, det er altså lige så mums som med en karrysauce

haha, det ville næsten være synd, ville det ikke?  

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Hm. Ris smager jo godt til koteletter i fad, hvor man så bruger det snask omkring som sauce. Mon det ersådan noget han har gang i? Det kunne måske være godt Men ja, ellers kunne ris måske være godt med en virkelig god bearnaise sauce, hvis han kan lave sådan en. Uh, det er altså lige så mums som med en karrysauce

haha, det ville næsten være synd, ville det ikke?  

hmm jo til kotteletter i fad også... men til brun sovs... det er hans plan... vi er meget forskellige med madlavning...

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

Kay skriver:

hmm jo til kotteletter i fad også... men til brun sovs... det er hans plan... vi er meget forskellige med madlavning...

Det er sjovt som man ser forskelligt på det Jeg ville heller ikke spise ris med brun sauce. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.