Carslund skriver:
Jeg har det faktisk fint med at så op om natten eller at være oppe sammen med ham.. pyt med det. jeg kan jo bare sove på andre tidspunkter. 
mit problem er at ham ikke finder ro fordi han ikke føler sig mæt. Det har han jo været vant til fra starten, da jeg ikke har kunnet amme ham, og det er som om at NAN 1 bare ikke er nok længere. Han overspiser fordi han ikke føler sig mæt...
og så kommer det bare op igen -- og så vil han have mere og sådan kører vi rundt i det..
personligt ville jeg nok stoppe ham i en vikle.. om dagen og se om jeg ikke kunne strække tiden mellem måltiderne lidt, så i undgik han overspiste.
min erfaring er at børn nogle gange har svært ved at skældne mellem mor/nærhed behovet og mad. ved amning bliver mælken bare fed og svær og suge ud men de får mornærheden..
ved flaske er det samme sammesætnig gennem hele måtidet og det bliver ikke svære og spise, så derfor tror jeg de let kommer til og overpsise forde..
så hvis han fik morbehvoet 120% opfyldt i dagtimerne var han måske lettere at trække i spisetiden forde han måske lærte så småt og andskille sult og mornærhed
Anmeld