hvonår startede I med vælling fx bare om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Carslund

Er sådan i tvivl..... Kan ikke huske alt det her fra sidste gang. Hjælp mig lige!!

Knus fra Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Miia90

Jeg prøvede for første gang med vælling igår aftes. Philippa bliver 4mdr d. 8 marts   hun har sovet godt i nat

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carslund skriver:

Er sådan i tvivl..... Kan ikke huske alt det her fra sidste gang. Hjælp mig lige!!

Knus fra Line

det er vigtigt at vente til de tidligst er 4 måneder, da deres tarmsystem slet ikke er lavet til det før

Anmeld

29. februar 2012

modesty

Min dreng er fire en halv måned. Jeg regner med at starte med smagsprøver når han er fem måneder. Men har tænkt mig at starte med grøntsagsmos, da der er noget der tyder på at det er bedre for de smås fordøjelse end grød/vælling.

Anmeld

29. februar 2012

Glad Giraf

Vi starter med grød idag, min datter er knap 5 mdr, hun tager fint på kun med amning, men hun skal jo introduceres for ske mad inden de 6mdr :-)

Min sundhedsplejerske sagde arvinger sagtens kunne springe vælling over og gå direkte til en tynd grød...

Tror det handler om hvor længe mælk er nok for dit barn :-)

Anmeld

29. februar 2012

norenberg

Ingen af mine 3 børn har fået vælling

Anmeld

29. februar 2012

Carslund

Det er fordi han er begyndt at sove ret skidt om natten. Han er kun 2 1/2 måned. (Jeg har ikke kunnet Amme ham da han er læbe-gane barn.) Indtil nu har han spist 1 gang om natten og ellers sovet fra 19 til 06- så jeg har jo ikke haft noget at klage over.

Nu vågner han flere gange hver nat og klokken 0400 vil han ikke sove mere. Så spiser han og spiser næsten hver anden time. Han spiser så meget at han gylper det op igen fordi der ikke er plads. Det er så tydeligt at NAN 1 ikke gør ham mæt...

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg lige skal hitte på. Han er jo en stor basse på 6,5 kg. 4kg ved fødselen, så han mangler ikke noget....

Tak for jeres svar!!

Anmeld

29. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Carslund skriver:

Det er fordi han er begyndt at sove ret skidt om natten. Han er kun 2 1/2 måned. (Jeg har ikke kunnet Amme ham da han er læbe-gane barn.) Indtil nu har han spist 1 gang om natten og ellers sovet fra 19 til 06- så jeg har jo ikke haft noget at klage over.

Nu vågner han flere gange hver nat og klokken 0400 vil han ikke sove mere. Så spiser han og spiser næsten hver anden time. Han spiser så meget at han gylper det op igen fordi der ikke er plads. Det er så tydeligt at NAN 1 ikke gør ham mæt...

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg lige skal hitte på. Han er jo en stor basse på 6,5 kg. 4kg ved fødselen, så han mangler ikke noget....

Tak for jeres svar!!

Det samnme problem har jeg!!! Jeg føler heller ikke at NAN 1 mætter min pige på 1 mdr. Og hun sover heller ikke særlig godt..

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
rikkeregnbue skriver:

Det samnme problem har jeg!!! Jeg føler heller ikke at NAN 1 mætter min pige på 1 mdr. Og hun sover heller ikke særlig godt..

det kan tage noget tid før de "lærer" at sove natten igennem. min gjorde det først da han var 4 måneder. nu er han så begyndt at vågne igen. man skal passe ikke at fejlfortolke.

Da min dreng pludselig gjorde det fandt vi ud af at han havde ørebetændelse og senere væske i ørene. Babyer har det godt om dagen og er glade men sover dårligt når det er noget med ørene, så det er altid godt at få et tjek hos lægen

Anmeld

29. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

mor:) skriver:

det kan tage noget tid før de "lærer" at sove natten igennem. min gjorde det først da han var 4 måneder. nu er han så begyndt at vågne igen. man skal passe ikke at fejlfortolke.

Da min dreng pludselig gjorde det fandt vi ud af at han havde ørebetændelse og senere væske i ørene. Babyer har det godt om dagen og er glade men sover dårligt når det er noget med ørene, så det er altid godt at få et tjek hos lægen

Det med at sove igennem ved jeg  Og forventer nu heller ikke af hende at hun vil sove igennem nu  Men hun er bare rigtig sulten hele tiden. Stod det til hende skulle hun have den flaske i munden 24/7.

Men kunne da være jeg lige skulle få tjekket hendes ører!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.