Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: TOTALT ynglingskanalen
TOTALT ynglingskanalen
Hmmm den kanal kender jeg ikke hihi
hvad hedder total yndlingskanalen på fjernsynssprog??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineMine86 skriver: Hmmm den kanal kender jeg ikke hihi hvad hedder total yndlingskanalen på fjernsynssprog??
Zafir skriver: Den hedder bare TLC - altså kanalen
Den hedder bare TLC - altså kanalen
Øv den kanal har jeg aldrig hørt om før, det lyder ellers til at være et spændende program
TrineMine86 skriver: Øv den kanal har jeg aldrig hørt om før, det lyder ellers til at være et spændende program
Snøft, hvor var det smukt og hvor var han fiiin :')
GønskE skriver: Snøft, hvor var det smukt og hvor var han fiiin :')
hahah så går hun med korset for at hold emaven inde, og hun har lys til is, og hun er møgurimelig over for manden, og hun HAR ALLEREDE et barn, hvordan i hede hule helvede kunne IKKE vide hun er gravid?
LOL
mariamiss6 skriver: hahah så går hun med korset for at hold emaven inde, og hun har lys til is, og hun er møgurimelig over for manden, og hun HAR ALLEREDE et barn, hvordan i hede hule helvede kunne IKKE vide hun er gravid? LOL
Zafir skriver: PRÆCIS!!!!!!!!!!!!! - Det eneste der var anderledes, var at hunn ikke havde det der lammelses halløj... også brugte de afbrudt samleje som prævention haha...
PRÆCIS!!!!!!!!!!!!! - Det eneste der var anderledes, var at hunn ikke havde det der lammelses halløj... også brugte de afbrudt samleje som prævention haha...
Lammelseshalløj? Jeg faldt ind ved lyst til is lol
mariamiss6 skriver: Lammelseshalløj? Jeg faldt ind ved lyst til is lol
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128