Husk at der kommer Gravid uden anelse kl. 22 på TLC :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.981 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Zafir

Meget spændende tidsfordriv...

Og helt skørt!!! Fatter virkelig ikke dem der ikke opdager en bebs svømme rundt i 9 mrd i mavsen på dem...

Men husk nu at se det!!!

(og når man er syg og har fået den meget farlige mandfluenza... jeg har ingen appetit, men er lidt sulten og har stort set ikke spist i 2 dage... hvad skal jeg så spise inden jeg går kold igen?... Plz help)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Zafir skriver:

Og helt skørt!!! Fatter virkelig ikke dem der ikke opdager en bebs svømme rundt i 9 mrd i mavsen på dem...

Men husk nu at se det!!!

(og når man er syg og har fået den meget farlige mandfluenza... jeg har ingen appetit, men er lidt sulten og har stort set ikke spist i 2 dage... hvad skal jeg så spise inden jeg går kold igen?... Plz help)

Ja skal jeg også se.

Hvad med en skildpadde  Eller lige hvad du lyster! må man godt når man er syg.

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

sommerbarn<3 skriver:

Ja skal jeg også se.

Hvad med en skildpadde  Eller lige hvad du lyster! må man godt når man er syg.

Æv. har faktisk ikek lyst til skildpadder... Mmm.. men jeg har noget cola Så skal jeg bare finde ud af hvad der skal være med colaen

Anmeld

28. februar 2012

TrineMine86

Zafir skriver:

Men husk nu at se det!!!

Hmm hvad er tlc??

Anmeld

28. februar 2012

morethanperfect

Zafir skriver:

Men husk nu at se det!!!

Ihh øv ..

Jeg har ikke den kanal .. :/

Anmeld

28. februar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Zafir skriver:

Æv. har faktisk ikek lyst til skildpadder... Mmm.. men jeg har noget cola Så skal jeg bare finde ud af hvad der skal være med colaen

Cola er godt

Jeg får mig en toast, mens jeg spændt venter, på programmet starter

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Men husk nu at se det!!!

Hvad er TLC ??  

FOrslår ristet brød til maven .. 

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

TrineMine86 skriver:

Hmm hvad er tlc??

TOTALT ynglingskanalen

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

Jeg har valgt knækbrød og kakaomælk... det var ikke cola men topform jeg havde... og jeg havde kun lyst til cola...

Anmeld

28. februar 2012

Mutti2B

Jeps, reminderen har lige bimlet på mobilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.