Vold i hjemmet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Slår i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.865 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Ville egentlig gerne høre hvor mange der har oplevet det?

Har/havde i børn/barn da det skete/når det sker?

Og ligeså vel, slår i jeres mand?

Bliver det tilgivet (begge parter)? Og hvorfor?

Er det sket mange gange, eller kun én gang?

Jeg troede jo, at sådan noget foregik i 50'erne.. Jeg ved udemærket godt det stadig sker, men jeg kan ikke forstå hvorfor...

Herhjemme er det sket én gang, at jeg blev slået af min kæreste, han fik at vide at hvis det NOGENSINDE skete igen, så var han ligeså hurtigt ude af mit barn og mit liv, som han kunne nå at tælle til 2...

Det er ikke sket siden, selvom vi har skændtes... Og jeg er sikker på det aldrig sker igen...

Det er selvfølgelig tilladt at svare som anonym...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

B&J

når slår ikke min kæreste og nej han slår ikke mig...

man skal ikke slå hinanden i et forhold det er ikke kærlighed

Anmeld

28. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg ku ikke forestille mig at det ville ske her.

jeg har tidligere været i et forhold præget af psykisk vold, og det lærte mig meget om hvor mine grænser går, så håber aldrig at jeg vil opleve et fysisk voldigt forhold.

Anmeld

28. februar 2012

FruHolm <3

jeg har været i et forhold med vold, det startede efter 5 måneder, holdt ud i 6 måneder, men fandt ud af jeg var gravid og da jeg fortalte ham det, gik han fuldstændigt amok og satte sig på mig mens min gamle hund bed ham, efter noget tid stoppede han og jeg lagde mig til at sove, hvorefter jeg næste morgen vågnede med blod over det hele og røg afsted på sygehuset, startede 3 uger efter på medicin mod depression og kunne ikk holde ud at se ham i øjnene så gik fra ham, aldrig har jeg været så ødelagt og dog så stærk, var så bange for at gå fra ham at jeg græd mig selv i søvne mange nætter i de 6 måneder.

og aldrig er der nogen der får lov til at lægge hånd på mig igen, har siden da gjordt det klart for folk at slår de mig jeg så får de sku igen og jeg ikk holder mig tilbage i tilfældet det skulle ske.

alt dette skete for 5 år siden, og har siden da kæmpet mig igennem svær depression, blevet raskmeldt og fået en fantastisk søn

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

MinBabyOscar <3 skriver:

jeg har været i et forhold med vold, det startede efter 5 måneder, holdt ud i 6 måneder, men fandt ud af jeg var gravid og da jeg fortalte ham det, gik han fuldstændigt amok og satte sig på mig mens min gamle hund bed ham, efter noget tid stoppede han og jeg lagde mig til at sove, hvorefter jeg næste morgen vågnede med blod over det hele og røg afsted på sygehuset, startede 3 uger efter på medicin mod depression og kunne ikk holde ud at se ham i øjnene så gik fra ham, aldrig har jeg været så ødelagt og dog så stærk, var så bange for at gå fra ham at jeg græd mig selv i søvne mange nætter i de 6 måneder.

og aldrig er der nogen der får lov til at lægge hånd på mig igen, har siden da gjordt det klart for folk at slår de mig jeg så får de sku igen og jeg ikk holder mig tilbage i tilfældet det skulle ske.

alt dette skete for 5 år siden, og har siden da kæmpet mig igennem svær depression, blevet raskmeldt og fået en fantastisk søn

Sikke en sørgelig historie .. er glad for du er kommet på den anden side

Anmeld

28. februar 2012

A&F

Kan slet ikke forestille mig, at det vil ske her. Man slår ikke på hinanden, eller sårer hinanden psykisk .

Anmeld

28. februar 2012

Anonym

Jeg har levet i et forhold med en alkoholiker hvor der jævnligt var vold ikke bare overfor mig men også overfor hans søn som havde damp. Det var næsten daglige magt kampe vi taler om. hvor jeg hver gang gik i mellem dem.

Heligvis kom jeg ud af forholdet har fundet mig en anden kæreste som betyder utrolig meget for mig og som ALDRIG ku finde på at gøre dette. Men desværre havde mine børn det lidt skidt i starten med alt det de havde set og hørt. men det går bedre nu. Det er blevet beabejdet hos dem.

Det er nok lidt værre med mig. Der er stadig ting som kan gøre jeg blir bange. Da jeg boede med ham fik jeg angst, dep og blev sygemeldt og fyldt med en masse piller.

Men nu er jeg uden piller. Har stadig en mild dep men ingen angst kun når jeg ser ting som minder mig om ham så kan jeg ´godt blive mindet om at han ku finde på de ting desværre.

Anmeld

28. februar 2012

FruHolm <3

AalborgPigen skriver:

Sikke en sørgelig historie .. er glad for du er kommet på den anden side

ja :/ tak det har krævet en masse hårdt psykisk arbejde og en helt frisk start  

Anmeld

28. februar 2012

sarahb

Nej det er og bliver aldrig en del af mit liv.
Jeg synes det er SÅ nedværdigende og vil aldrig finde mig i det.
Jeg elsker mig selv højere end at leve i et forhold med vold og det er fysisk eller psykisk!

Det er dybt krænkende og jeg vil aldrig tilgive selvom der er børn og kærlighed indblandet!

Anmeld

5. marts 2012

Plysbjørnen

Nej ikke slår, men dasker da af og til hinanden kærligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.