Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metski83 skriver: Jeg har lovet at komme med en update, på min kærestes sædprøve/svar. Jeg oprettede igår et indlæg, hvor jeg var tosset på sygehuset, over den behandling jeg fik, da jeg skulle have svar på min kærestes sædprøve. https://www.baby.dk/debat/162482pi1/barnloeshedsbehandling/er-tosset-paa-sygehuset-lige-nu.aspx Enden af det blev, at jeg ringede til biokemisk afd. på sygehuset, som havde analyseret prøven. De sagde at der da var kommet svar, så de kunne heller ikke forstå reaktionen fra den sure Sekratær på gynækologisk afd. De var så søde at faxe svaret til vores egen læge, og har til morgen kunne jeg så få svaret. Min kærestes sæd er i top, det er så skønt. DEr kom kun en lille mængde væske ud, men til gengæld var der masser af sædceller. Så hel normal sæd. Skønt.
Jeg har lovet at komme med en update, på min kærestes sædprøve/svar.
Jeg oprettede igår et indlæg, hvor jeg var tosset på sygehuset, over den behandling jeg fik, da jeg skulle have svar på min kærestes sædprøve.
https://www.baby.dk/debat/162482pi1/barnloeshedsbehandling/er-tosset-paa-sygehuset-lige-nu.aspx
Enden af det blev, at jeg ringede til biokemisk afd. på sygehuset, som havde analyseret prøven. De sagde at der da var kommet svar, så de kunne heller ikke forstå reaktionen fra den sure Sekratær på gynækologisk afd. De var så søde at faxe svaret til vores egen læge, og har til morgen kunne jeg så få svaret.
Min kærestes sæd er i top, det er så skønt.
DEr kom kun en lille mængde væske ud, men til gengæld var der masser af sædceller. Så hel normal sæd. Skønt.
Super skønt sødeste!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Super skønt sødeste!!!
Ja det er rigtig dejligt, så nu håber jeg det hele kan ordnes med en gang Pergotime
metski83 skriver: Ja det er rigtig dejligt, så nu håber jeg det hele kan ordnes med en gang Pergotime
ønskebarn74 skriver:
Tak
metski83 skriver: Det tror jeg, at det bliver sådan. Men jeg skal til undersøgelse/samtale igen d. 14 marts. Og der går jeg ud fra at jeg får endelig besked. Men ved ikke om jeg skal opereres inden.
Det tror jeg, at det bliver sådan. Men jeg skal til undersøgelse/samtale igen d. 14 marts. Og der går jeg ud fra at jeg får endelig besked.
Men ved ikke om jeg skal opereres inden.
Hvad skal du operes for ?
så må der gerne snart ske noget så i kan få jeres ønskebaby!
AalborgPigen skriver: Hvad skal du operes for ?
Jamen de har fundet en cyste agtig ting på min ene æggestokken.
Camillos skriver: så må der gerne snart ske noget så i kan få jeres ønskebaby!
Lige præcis, det ville være fantastisk
metski83 skriver: Jamen de har fundet en cyste agtig ting på min ene æggestokken.
Det er jeg ked af... Håber virkelig at det hele går og du snart får det bedre
AalborgPigen skriver: Det er jeg ked af... Håber virkelig at det hele går og du snart får det bedre
Tak for det. Håber bare snart det hele er ok, så jeg kan blive gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128