Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: jaaaa hvor er det fantastisk tillykke
jaaaa hvor er det fantastisk tillykke
Tusinde tak, ja det er virkelig dejligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt for jer! Krydser fingre for, at det hele lykkedes så fint, når nu han er i tip top! Her er det også kun mig, der er noget galt med, så mon ikke det nok skal gå det hele =)
metski83 skriver: Tak skal du have. Nej det er ikke rart når man bare går og venter og intet sker. Det er jo noget man brændende ønsker sig, en dejlig lille baby. Vi er igang med fertilitetsudredning, og som det ser ud lige nu, skal jeg have nogle hormoner, og så burde vi kunne klare det selv. Så det håber jeg virkelig vi kan
Tak skal du have.
Nej det er ikke rart når man bare går og venter og intet sker. Det er jo noget man brændende ønsker sig, en dejlig lille baby.
Vi er igang med fertilitetsudredning, og som det ser ud lige nu, skal jeg have nogle hormoner, og så burde vi kunne klare det selv.
Så det håber jeg virkelig vi kan
Ja lad os håbe det for det vil vil lykkes
Mette&Alexander skriver: Ja lad os håbe det for det vil vil lykkes
Tusinde tak
tarkoflen skriver: Dejligt for jer! Krydser fingre for, at det hele lykkedes så fint, når nu han er i tip top! Her er det også kun mig, der er noget galt med, så mon ikke det nok skal gå det hele =)
Tak for det, det satser vi i hvert fald på
hihi det lydder som min kærestes resultat... han kunne ikke levere en stor prøve (tror det var lidt psykisk... for normalt er det ikke noget problem) men den var også i super duper top form
sort tillykke med det fine resultat... det gør det om noget meget nemmere
metski83 skriver: Jeg har lovet at komme med en update, på min kærestes sædprøve/svar. Jeg oprettede igår et indlæg, hvor jeg var tosset på sygehuset, over den behandling jeg fik, da jeg skulle have svar på min kærestes sædprøve. https://www.baby.dk/debat/162482pi1/barnloeshedsbehandling/er-tosset-paa-sygehuset-lige-nu.aspx Enden af det blev, at jeg ringede til biokemisk afd. på sygehuset, som havde analyseret prøven. De sagde at der da var kommet svar, så de kunne heller ikke forstå reaktionen fra den sure Sekratær på gynækologisk afd. De var så søde at faxe svaret til vores egen læge, og har til morgen kunne jeg så få svaret. Min kærestes sæd er i top, det er så skønt. DEr kom kun en lille mængde væske ud, men til gengæld var der masser af sædceller. Så hel normal sæd. Skønt.
Jeg har lovet at komme med en update, på min kærestes sædprøve/svar.
Jeg oprettede igår et indlæg, hvor jeg var tosset på sygehuset, over den behandling jeg fik, da jeg skulle have svar på min kærestes sædprøve.
https://www.baby.dk/debat/162482pi1/barnloeshedsbehandling/er-tosset-paa-sygehuset-lige-nu.aspx
Enden af det blev, at jeg ringede til biokemisk afd. på sygehuset, som havde analyseret prøven. De sagde at der da var kommet svar, så de kunne heller ikke forstå reaktionen fra den sure Sekratær på gynækologisk afd. De var så søde at faxe svaret til vores egen læge, og har til morgen kunne jeg så få svaret.
Min kærestes sæd er i top, det er så skønt.
DEr kom kun en lille mængde væske ud, men til gengæld var der masser af sædceller. Så hel normal sæd. Skønt.
Jubiiiii
Det er da skønt
AalborgPigen skriver: Jubiiiii Det er da skønt
Ja det er bare super dejligt.
metski83 skriver: Ja det er bare super dejligt.
Hvad skal der så ske nu med jer ? Skal du bare på det der pergotime?
AalborgPigen skriver: Hvad skal der så ske nu med jer ? Skal du bare på det der pergotime?
Det tror jeg, at det bliver sådan. Men jeg skal til undersøgelse/samtale igen d. 14 marts. Og der går jeg ud fra at jeg får endelig besked.
Men ved ikke om jeg skal opereres inden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128