hvad kan jeg gøre- gæste dp uønsket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Anonym trådstarter

raca skriver:

hvad ville din ønske sitiotion være.

at dit barn flyttede gæste dagpleje og at din dagplejemor undgik at komme der oppe.

her fungere besøsgsgrupperne også som gæstedagplejer for hinannen. dvs du ville fratage 1 af de 3 børn i at lære deres gæste dag pleje at kende hvis du fik flyttet gæste dagpleje.

hvordan ved din far hvordan dine børn ser ud. hvad er sansynligheden for at han lige kommer hen og ævler.. DP er på arbejde og de har sjædet tid til nabosnark i arbejdstiden.

dagplejer er ikke lige et åbent selvskab man vader ind i og deltager og leger lidt med børne.  så chancen for den far kommer forbi og får udfrittet dp moren om hvem der er dit barn er lille.

Jeg har intet imod min faste dagplejer som kender situationen, kommer der med børnene. Men gæstedagplejeren kender intet til det, og ville jo selv skulle derop og hente og aflevere.
Samtidig spurgte jeg jo fordi jeg netop ikke vidste hvordan reglerne er når hun arbejder, hvis de feks henvendte sig ang vores barn
Min far ved hvordan vores barn ser ud, da jeg først sagde endeligt fra for 3-4 mdr siden, inden da så de barnet sjældent, så barnet "kender" dem ikke, men de ved hvordan barnet ser ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.