Spiser du morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har aldrig rigtig spist morgenmad, og må så indrømme at det bestemt heller ikk har hjulpet at jeg fik Astrid.
Jeg ved egentlig ikk hvorfor jeg ikk sætter mig ned og får det gjort, men det køre fint nok uden. Dårlig undskyldning:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

4kløver

AalborgPigen skriver:

Hva klok spiser du så ca?

Elsker det danske sprog. det er bare så godt at man kan læse sig til du var jyde.. (havde ikke set dit navn først) hvad klok og det er sagt med kærlig..

Anmeld

28. februar 2012

Frk Mig

Nej jeg spiser ikke morgenmad .. Mange dage kan jeg faktisk gå det meste af dagen uden at spise .. Så får jeg først spist når vi spiser aftensmad .. 

Anmeld

28. februar 2012

Hvem?

Kahluna skriver:

Lidt inspireret af den anden tråd omkring tandbørstning, hvor skræmmende mange, i mine øjne altså, ikke spiser morgenmad. Så ville egentlig gerne høre, hvem der gør?

Hvis du ikke gør, hvorfor ikke?

Nej, kl. blir gerne 11-12 stykker inden jeg spiser første gang, jeg hader at spise om morgen..

Anmeld

28. februar 2012

chael

Det er dagens vigtigste måltid.

Har altid lært at;

Om morgenen skal man spise som en konge.

Til frokost skal man spise som en prins.

Og til aften skal man spise som en fattig.

Og min morgen mad er super vigtig for mig, så jeg kan fungere. Ellers går jeg total sukker kold og bliver fysisk dårlig. Og det ser jeg ingen grund til min krop skal udsættes for.

Det er en vane sag at sørge for man får en god morgen mad

*Camilla

Anmeld

28. februar 2012

B&J

jeg spiser  morgenmad hver morgen, jeg kan slet ikke undvære det når man skal holde sig igang også

men også helt sikkert fordi jeg spiser sammen med vores dreng

Anmeld

28. februar 2012

modesty

Det er pjat at morgenmad er dagens vigtigste måltid. Forskning har vist at man gør bedst i at spise når man er sulten. Hvis man ikke er sulten om morgenen, skal man lade være med at spise morgenmad.

Jeg spiser altid selv morgenmad, går totalt sukkerkold hvis jeg ikke får noget indenbords.

Anmeld

28. februar 2012

lukasmor

Jeg spiser ikke morgenmad da jeg simpelthen ikke kan få noget ned om morgenen. Jeg har sådan en "hver-dag-morgenkvalme". Jeg spiser først min "morgenmad" om formiddagen. Og nej, jeg er ikke gravid - sådan er min mærkelige krop bare

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

Jeps, jeg spiser morgenmad 

Anmeld

28. februar 2012

Klokkeblomst88

modesty skriver:

Det er pjat at morgenmad er dagens vigtigste måltid. Forskning har vist at man gør bedst i at spise når man er sulten. Hvis man ikke er sulten om morgenen, skal man lade være med at spise morgenmad.

Jeg spiser altid selv morgenmad, går totalt sukkerkold hvis jeg ikke får noget indenbords.

Det kan ikke siges mere rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.