Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lidt inspireret af den anden tråd omkring tandbørstning, hvor skræmmende mange, i mine øjne altså, ikke spiser morgenmad. Så ville egentlig gerne høre, hvem der gør?
Hvis du ikke gør, hvorfor ikke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg spiser selv morgenmad, da jeg ikke kan gennemgå en hel dag uden morgenmaden. Frokosten springer jeg tit over, da jeg ikke rigtig har tid til den og fordi jeg ikke er så sulten henover dagen.
Kahluna skriver: Lidt inspireret af den anden tråd omkring tandbørstning, hvor skræmmende mange, i mine øjne altså, ikke spiser morgenmad. Så ville egentlig gerne høre, hvem der gør? Hvis du ikke gør, hvorfor ikke?
Ja gør jeg .. Men kan være såå SLØV at det tager 100 år at komme igennem.: Men uden får jeg ondt i maven .
Jeg går pt på barsel og nej jeg spiser ikke morgenmad - eller det gør jeg måske nok, men det er senere på dagen end hvor folk normalt vælger at spise morgenmad. Jeg har aldrig kunne spise tidligt på dagen - så det bliver mere formiddagsmad.
/Fenja
Fenja09 skriver: Jeg går pt på barsel og nej jeg spiser ikke morgenmad - eller det gør jeg måske nok, men det er senere på dagen end hvor folk normalt vælger at spise morgenmad. Jeg har aldrig kunne spise tidligt på dagen - så det bliver mere formiddagsmad. /Fenja
Hva klok spiser du så ca?
LunaLykke skriver: Her efter jeg har fået min datter og jeg går hjemme på barsel, er jeg blevet rigtig dårlig til at spise morgenmad . Når jeg er på arbejde spiser jeg altid morgenmad for der er vi et par stykker der går ned og spiser morgenmad i kantinen sammen.Men det er for dårligt at jeg ikke spiser morgenmad. Det er dagens vigtigste måltid hvilket jeg ellers altid siger til folk der ikke spiser morgenmad
Her efter jeg har fået min datter og jeg går hjemme på barsel, er jeg blevet rigtig dårlig til at spise morgenmad . Når jeg er på arbejde spiser jeg altid morgenmad for der er vi et par stykker der går ned og spiser morgenmad i kantinen sammen.Men det er for dårligt at jeg ikke spiser morgenmad. Det er dagens vigtigste måltid hvilket jeg ellers altid siger til folk der ikke spiser morgenmad
Fy skamme.. Kan du så spise morgemmad
AalborgPigen skriver: Hva klok spiser du så ca?
Jeg spiser tidligst ved 09.30 tiden og nogle gange går jeg helt til middag og det har jeg altid gjort. Selvfølgelig undtaget da jeg var barn, men siden 9 klasse tror jeg
Jeg har ingen appetit om morgen og bliver helt dårlig hvis jeg spiser før 12... Men mave kan ikk li det.
Så nej jeg spiser ikk morgenmad.
twinny skriver: Jeg har ingen appetit om morgen og bliver helt dårlig hvis jeg spiser før 12... Men mave kan ikk li det. Så nej jeg spiser ikk morgenmad.
Men bliver nødt til det, når drengene ved hvad der foregår.. Jeg skal jo sætte et godt forbilled... Så må jeg bide i mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128