Hvordan startede jeres ungers skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Mettemus

sandratobias skriver:

Ja det gjorde de... Og det bredte sig hurtigt... Men de var hvide på Amandas tunge... 

Ok tak for svar. Jeg venter lige og ser hvordan det ser ud i morgen, tror jeg. Har læst lidt om det på nettet nu og synes ikke rigtig det forløb der beskrives passer med at han har skoldkopper. Men hvis de breder sig hurtigt, vil der vel være mere at se allerede i morgen?

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg kan desværre ikke svare dig, da min datter på næsten 8 stadig ikke har fået dem. Vores læge mener at hun nok får dem når hun bliver treenager(staves) synd  Håber på at min søn på 17 måneder bliver smittet i vuggestuen så de kan få det overstået.

Anmeld

27. februar 2012

sandratobias

Mettemus skriver:

Ok tak for svar. Jeg venter lige og ser hvordan det ser ud i morgen, tror jeg. Har læst lidt om det på nettet nu og synes ikke rigtig det forløb der beskrives passer med at han har skoldkopper. Men hvis de breder sig hurtigt, vil der vel være mere at se allerede i morgen?

Tak for svar

Ja der burde være flere i morgen hvis det er det.. Håber da et eller andet sted han har fået det, så det er overstået.. Og hvis det er det at han ikk blir feber ramt og det..  

Anmeld

28. februar 2012

Angelspot

Mettemus skriver:

Det lyder altså lidt som Laurits. Holdt du ham stadig hjemme fra institution?

Tak for billedet

Det var dagplejemoderen der ringede og sagde han havde fået skoldkopper og at jeg skulle hente ham. Heldigvis var det op til vinterferien så vi skulle kun finde pasning til 2 dage Han havde ingen feber, ingen gener og jeg smurte ham med noget der er beregnet til at tage kløe ved skoldkopper, så det har virket fint for han havde kun 1 urolig nat. 
De må ikke være i institution med skoldkopper før der er skorpe på sårene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.