Se hvad jeg har lavet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Kvist

Super flot, den er virkelig fin..

Overvejer også om jeg skal have broderet noget til når vi engang skal have en lille mere.. Det virkelig bare så flot..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

MomInTheMaking

FjolleTrold skriver:

Du kan købe det bl.a. på www.dittbroderi.com - de har mange super søde broderier

Mange tak

Anmeld

3. marts 2012

Lone Jakobsen

hvor er det bare super fint.

Anmeld

4. marts 2012

GitteC78

Mom In The Making skriver:

Det er bare rigtig sødt. Er det korssting? og hvor køber man egentlig mønstre til sådan noget?

Sidst jeg lavede sådan noget var i folkeskolen, kunne da godt være man skulle prøve igen, når man kan lave sådan nogen fine ting.

-Sheila

Ja det er korssting

Jeg har købt det her http://www.margaretha.dk/butik/default.asp? tråd og stof er inkl i prisen... På stoffet er mønstret trykt på stoffet, super nemt og smart.

Anmeld

4. marts 2012

GitteC78

Lone Jakobsen skriver:

hvor er det bare super fint.

Mange tak

Anmeld

4. marts 2012

GitteC78

Kvist skriver:

Super flot, den er virkelig fin..

Overvejer også om jeg skal have broderet noget til når vi engang skal have en lille mere.. Det virkelig bare så flot..

Mange tak. jeg er også rigtigt glad for det... Synes det er så smart og hyggeligt at sidde og lave

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

GitteC78 skriver:

Se hvad jeg har lavet/syet til min kommende baby  Jeg har termin på lørdag og blev færdig i lørdags. Pu ha jeg troede aldrig jeg ville blive færdig.

Jeg er faktisk meget stolt af resultatet  Synes faktisk det er blevet rigtigt flot. Det har taget mig ca 3½ mdr. Klap på skulderen  hi hi.

Ihh hvor er det flot 

Anmeld

4. marts 2012

MomInTheMaking

GitteC78 skriver:

Ja det er korssting

Jeg har købt det her http://www.margaretha.dk/butik/default.asp? tråd og stof er inkl i prisen... På stoffet er mønstret trykt på stoffet, super nemt og smart.

Fedt. Tak for svar. Tror jeg vil forsøge mig med noget i den stil.

-Sheila

Anmeld

4. marts 2012

kirsti

Nej hvor er det bare sødt!!

Anmeld

4. marts 2012

Malthesmoar

Super fint og flot-)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.