Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super flot, den er virkelig fin..
Overvejer også om jeg skal have broderet noget til når vi engang skal have en lille mere.. Det virkelig bare så flot..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FjolleTrold skriver: Du kan købe det bl.a. på www.dittbroderi.com - de har mange super søde broderier
Du kan købe det bl.a. på www.dittbroderi.com - de har mange super søde broderier
Mange tak
hvor er det bare super fint.
Mom In The Making skriver: Det er bare rigtig sødt. Er det korssting? og hvor køber man egentlig mønstre til sådan noget? Sidst jeg lavede sådan noget var i folkeskolen, kunne da godt være man skulle prøve igen, når man kan lave sådan nogen fine ting. -Sheila
Det er bare rigtig sødt. Er det korssting? og hvor køber man egentlig mønstre til sådan noget?
Sidst jeg lavede sådan noget var i folkeskolen, kunne da godt være man skulle prøve igen, når man kan lave sådan nogen fine ting.
-Sheila
Ja det er korssting
Jeg har købt det her http://www.margaretha.dk/butik/default.asp? tråd og stof er inkl i prisen... På stoffet er mønstret trykt på stoffet, super nemt og smart.
Lone Jakobsen skriver: hvor er det bare super fint.
Kvist skriver: Super flot, den er virkelig fin.. Overvejer også om jeg skal have broderet noget til når vi engang skal have en lille mere.. Det virkelig bare så flot..
Mange tak. jeg er også rigtigt glad for det... Synes det er så smart og hyggeligt at sidde og lave
GitteC78 skriver: Se hvad jeg har lavet/syet til min kommende baby Jeg har termin på lørdag og blev færdig i lørdags. Pu ha jeg troede aldrig jeg ville blive færdig. Jeg er faktisk meget stolt af resultatet Synes faktisk det er blevet rigtigt flot. Det har taget mig ca 3½ mdr. Klap på skulderen hi hi.
Se hvad jeg har lavet/syet til min kommende baby Jeg har termin på lørdag og blev færdig i lørdags. Pu ha jeg troede aldrig jeg ville blive færdig.
Jeg er faktisk meget stolt af resultatet Synes faktisk det er blevet rigtigt flot. Det har taget mig ca 3½ mdr. Klap på skulderen hi hi.
Ihh hvor er det flot
GitteC78 skriver: Ja det er korssting Jeg har købt det her http://www.margaretha.dk/butik/default.asp? tråd og stof er inkl i prisen... På stoffet er mønstret trykt på stoffet, super nemt og smart.
Fedt. Tak for svar. Tror jeg vil forsøge mig med noget i den stil.
Nej hvor er det bare sødt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128