Se hvad jeg har lavet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.902 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

GitteC78

Se hvad jeg har lavet/syet til min kommende baby  Jeg har termin på lørdag og blev færdig i lørdags. Pu ha jeg troede aldrig jeg ville blive færdig.

Jeg er faktisk meget stolt af resultatet  Synes faktisk det er blevet rigtigt flot. Det har taget mig ca 3½ mdr. Klap på skulderen  hi hi.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Tona

GitteC78 skriver:

Se hvad jeg har lavet/syet til min kommende baby  Jeg har termin på lørdag og blev færdig i lørdags. Pu ha jeg troede aldrig jeg ville blive færdig.

Jeg er faktisk meget stolt af resultatet  Synes faktisk det er blevet rigtigt flot. Det har taget mig ca 3½ mdr. Klap på skulderen  hi hi.

Såååå fint  

Anmeld

27. februar 2012

Zeus

GitteC78 skriver:

Ej hvor er den bare flot

Anmeld

27. februar 2012

Rebecca55

Virkelig virkelig flot...

Anmeld

27. februar 2012

B&J

sikke et arbejde super super flot

Anmeld

27. februar 2012

Dot D

Rigtigt flot stykke arbejde... Dejligt, at du har brugt den søde ventetid på noget, der så kan bruges til den lille ny

Anmeld

27. februar 2012

GitteC78

Tak alle sammen

Jeg er sikker på at det nok skal kunne holde den lille varmt.

Anmeld

3. marts 2012

MomInTheMaking

GitteC78 skriver:

Det er bare rigtig sødt. Er det korssting? og hvor køber man egentlig mønstre til sådan noget?

Sidst jeg lavede sådan noget var i folkeskolen, kunne da godt være man skulle prøve igen, når man kan lave sådan nogen fine ting.

-Sheila

Anmeld

3. marts 2012

FjolleTrold

GitteC78 skriver:

Super fint - elsker selv at brodere. Man slapper så godt af...

Anmeld

3. marts 2012

FjolleTrold

Mom In The Making skriver:

Det er bare rigtig sødt. Er det korssting? og hvor køber man egentlig mønstre til sådan noget?

Sidst jeg lavede sådan noget var i folkeskolen, kunne da godt være man skulle prøve igen, når man kan lave sådan nogen fine ting.

-Sheila

Du kan købe det bl.a. på www.dittbroderi.com - de har mange super søde broderier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.