Min datter spiser ikke. Hvad mon lægen gør???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Pige2009

JustinsMoar skriver:

Får hun væske? Og hvor meget?

Det vigtigte pt. er at hun får væske, og rigeligt at det!!
Så længe hun ikke er påvirket og stadig er ved godt humør - så ville jeg ikke være bekymret..

Dog skal du nævne for lægen at hun ikke tisser særlig meget, for det er meget vigtigt..

Helt enig. 

Tror ikke lægen gør noget. Laura har haft omgangssyge i et døgns tid på et tidspunkt også uden at spise, men da hun blev frisk vendte det igen. Hvis ikke der er gået længere tid, tror jeg ikke lægen gør noget eller er bekymret

God bedring med hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

cecilie1984

Baagøe skriver:

Helt enig. 

Tror ikke lægen gør noget. Laura har haft omgangssyge i et døgns tid på et tidspunkt også uden at spise, men da hun blev frisk vendte det igen. Hvis ikke der er gået længere tid, tror jeg ikke lægen gør noget eller er bekymret

God bedring med hende...

Var din datter heller ik særlig stor.

Jeg er bare bange for hun bliver dehydreret

Anmeld

27. februar 2012

2721

Hvordan gik det hos lægen?

Anmeld

27. februar 2012

Gaia

Vores datter blev i den situation sendt op på akut børnemodtagelse, hvor hun fik en væske i sprøjte Hver femte minut i fire stive timer. Væsken hedder pedialyte. Virker fantastisk. Håber da at hvis i er sendt derop at I også har fået det og at din datter har det bedre nu. 

Anmeld

28. februar 2012

lykkekevin

cecilie1984 skriver:

min datter er næsten 7 mdr og har siden i går stort set intet har spist og de gange hun har fået lidt har hun kastet meget op. Derudover har hun meget tynd mave.

hun vil ikke rigtig have mad og har stort set inget spist siden i går morges. Men men hun er glad og pludre når hun er vågen.

Hun tisser heller ikke rigtig. Hendes ble fra i nat ved 03 tiden var her kl 11.30 tisset i en MAX 2 gange.

Skal til lægen med hende her kl 14.30 gad vide hvad de g'ør ved hende, kan jo ikke tvinge hende til at spise.

Jeg håber din datter har rattet sig lidt men tror ikke de gør noget i nu..

Har selv lige kæmpet med min datter som var meget syg blære igennem hele munden hun spist og drak ikke fra onsdag til jeg slå i boret lørdag aften da hun var så afkraftet at hun bare lå var til læge 3 gang ind  der sket noget og end med hurti og skulle på børne af da hendes lille krop ikke kunne mere o fik 2 liter på 4 timer i drop o indlagt med drop fra lørdag til onsdag hvor hun ikke kom af væsken

Så desvære der skal hvis meget til

Anmeld

28. februar 2012

cecilie1984

Puslingen skriver:

Hvordan gik det hos lægen?

vi blev bare sendt hjem med beskeden at hun ikke var urolig og kunne godt overleve et døgn mere....

Freja har i nat spist ca 150 ml mme det er stort set det eneste hun fik i går. HUn er dog glad men det er vel bare et spørgsmål om tid når hun ik rigtig spiser, så vi tager en dag af gangen

Anmeld

29. februar 2012

Pige2009

cecilie1984 skriver:

Var din datter heller ik særlig stor.

Jeg er bare bange for hun bliver dehydreret

Laura er og har altid være en meget slank pige og vægtmæssigt liger hun lidt under sin kurve

Anmeld

29. februar 2012

sarahb

Vi har lige været igennem det med begge børn, Jonas spiste ikk i 5 dage, fik lidt vand og mælk i ham men det kastede han op. men var ved godt mod og humør. Isaac spiste ikk i 6 dage og var så afkræftet. Fik 1/2 glas vand i ham på 2 dage og tig til læge vagten fordi han var så afkræftet. Men ingen tegn på dehydrering. Så hjem med os og så gik det heldigvis over !!

Anmeld

1. marts 2012

cecilie1984

Baagøe skriver:

Laura er og har altid være en meget slank pige og vægtmæssigt liger hun lidt under sin kurve

Tak for svar. Freja blev indlagt i går. Men det går fremad

Anmeld

1. marts 2012

2721

Håber hun snart er frisk igen. Og hvor er det dejligt at i får hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.