Min datter spiser ikke. Hvad mon lægen gør???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.278 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

cecilie1984

min datter er næsten 7 mdr og har siden i går stort set intet har spist og de gange hun har fået lidt har hun kastet meget op. Derudover har hun meget tynd mave.

hun vil ikke rigtig have mad og har stort set inget spist siden i går morges. Men men hun er glad og pludre når hun er vågen.

Hun tisser heller ikke rigtig. Hendes ble fra i nat ved 03 tiden var her kl 11.30 tisset i en MAX 2 gange.

Skal til lægen med hende her kl 14.30 gad vide hvad de g'ør ved hende, kan jo ikke tvinge hende til at spise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

JustinsMoar

Får hun væske? Og hvor meget?

Det vigtigte pt. er at hun får væske, og rigeligt at det!!
Så længe hun ikke er påvirket og stadig er ved godt humør - så ville jeg ikke være bekymret..

Dog skal du nævne for lægen at hun ikke tisser særlig meget, for det er meget vigtigt..

Anmeld

27. februar 2012

2721

Hvis hun drikker, tror jeg desværre ikke din læge gør noget
God bedring med hende

Anmeld

27. februar 2012

2721

God bedring med hende

Anmeld

27. februar 2012

cecilie1984

JustinsMoar skriver:

Får hun væske? Og hvor meget?

Det vigtigte pt. er at hun får væske, og rigeligt at det!!
Så længe hun ikke er påvirket og stadig er ved godt humør - så ville jeg ikke være bekymret..

Dog skal du nævne for lægen at hun ikke tisser særlig meget, for det er meget vigtigt..

nej hun drikker ikke.....

Anmeld

27. februar 2012

cecilie1984

Puslingen skriver:

God bedring med hende

hun drikker ikke. Hun har fået max 300 ml mme siden i går morges og ikke andet...

Anmeld

27. februar 2012

cecilie1984

cecilie1984 skriver:

hun har fået max 300 mme siden i går morges det er hvad hun har fået i alt af alt mad

Anmeld

27. februar 2012

JustinsMoar

cecilie1984 skriver:

Så vil lægen højst sandsyneligt bede dig om at prøve med vand, saftevand og lign.

Hvis h*n er rigtig sød, så sender h*n jer en tur på børneafd. til tjek..

Anmeld

27. februar 2012

Phoenix

Normalt når man er meget afkræftet af opkast og dårlig mave, så anbefales revolyt. Det kan købes i håndkøb på apoteket og sikre man får de mest nødvendige salte samt væske. 

Anmeld

27. februar 2012

cecilie1984

JustinsMoar skriver:

Så vil lægen højst sandsyneligt bede dig om at prøve med vand, saftevand og lign.

Hvis h*n er rigtig sød, så sender h*n jer en tur på børneafd. til tjek..

har prøvet med vand, som hun normalt vis gerne drikker men hun vil ikke have det. Uhh frygter bare hun bliver dehydreret. Det har stået på i 1½ døgn nu og den smule væske hun har fået bruger hun så på at lave TYND bæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.