jeg giver op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

smølfine

Anonym skriver:

Men hvad så nu ?

vi har et barn sammen, og en mere på vej, .
vi bor i en lækker stor lejlighed MEN vi bor på vestsjælland og jeg vil faktisk gerne tilbage til lolland til min familie
hvordan gør vi ?? hvad med dagpleje og så videre??
han vil nemlig kræve at have dem 7/7 og det vil jeg self IKKE så jeg er nok sikker på vi ender i amtet ,. men indtil deres afgørelse hva så ???

jeg har intet netværk her på sjælland og jeg savner alt dernede fra og ISÆR en billigere husleje !!
og hvordan skal jeg i det hele taget gribe det an ?
jeg er virkelig i vildrede og jeg ville ønske det ikk sku være sådan her, men jeg har virkelig ikk flere føllelser tilbage i mig til ham
jeg føler mig som alenemor altid og jeg er ked og træt af hans brok over alting og han vil gerne flytte til udlandet og ja der er bare så mange ting jeg ikk kan holde til mere i mit hoved, og det skal ikk gå ud over mine børn at jeg ikk kan smile og være glad hver dag

åhh hjælp mig ??

det skal lige siges jeg er på KH så jeg har (heldigvis) ikk noget job der er i vejen for en flytning

Du skal være opmærksom på at du ikke per automatik har førsteret til barnet. Hvis du vælge at rykke væk fra barnets vante omgivelser, kan SFV vælge at barnet skal have bopæl ved faderen og samkvem med dig.

Men som en anden også har rådet dig til, ring til SFV og hør hvordan de stiller sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.