jeg giver op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Men hvad så nu ?

vi har et barn sammen, og en mere på vej, .
vi bor i en lækker stor lejlighed MEN vi bor på vestsjælland og jeg vil faktisk gerne tilbage til lolland til min familie
hvordan gør vi ?? hvad med dagpleje og så videre??
han vil nemlig kræve at have dem 7/7 og det vil jeg self IKKE så jeg er nok sikker på vi ender i amtet ,. men indtil deres afgørelse hva så ???

jeg har intet netværk her på sjælland og jeg savner alt dernede fra og ISÆR en billigere husleje !!
og hvordan skal jeg i det hele taget gribe det an ?
jeg er virkelig i vildrede og jeg ville ønske det ikk sku være sådan her, men jeg har virkelig ikk flere føllelser tilbage i mig til ham
jeg føler mig som alenemor altid og jeg er ked og træt af hans brok over alting og han vil gerne flytte til udlandet og ja der er bare så mange ting jeg ikk kan holde til mere i mit hoved, og det skal ikk gå ud over mine børn at jeg ikk kan smile og være glad hver dag

åhh hjælp mig ??

det skal lige siges jeg er på KH så jeg har (heldigvis) ikk noget job der er i vejen for en flytning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

MortilCilas

Åh sikke en træls situation at stå i

Jeg stod i selv samme situation med knægtens far, dog var vi enige i, inden fødslen at gik vi fra hinanden var der intet der hed 7-7 ordning, da det ikke er noget at byde børn. Og vi har fællesforældremyndighed, men jeg her bopælen, og det fungere fin her.

Men det er sq ikke sjovt at stå i! Og slet ikke når du står på sjælland og gerne vil "hjem". Mmh. Jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig. Men håber på at det ender godt og intet 7-7. og kan det jo næsten heller ikke, hvis du flytter tilbage til lolland ..

Anmeld

27. februar 2012

Ditte-3

syntes du skal ringe til amted og forklare dem det , så vil de kunne give dig et brugbar svar, men seriøs tror jeg godt du kan flytte

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Åh sikke en træls situation at stå i

Jeg stod i selv samme situation med knægtens far, dog var vi enige i, inden fødslen at gik vi fra hinanden var der intet der hed 7-7 ordning, da det ikke er noget at byde børn. Og vi har fællesforældremyndighed, men jeg her bopælen, og det fungere fin her.

Men det er sq ikke sjovt at stå i! Og slet ikke når du står på sjælland og gerne vil "hjem". Mmh. Jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig. Men håber på at det ender godt og intet 7-7. og kan det jo næsten heller ikke, hvis du flytter tilbage til lolland ..

jeg ville også ønske at vi havde fundet en ordning inden graviditeten men nej desværre . . .

jeg kan bare ikk gå og være ked af det mere det magter jeg ikk

Anmeld

27. februar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

jeg ville også ønske at vi havde fundet en ordning inden graviditeten men nej desværre . . .

jeg kan bare ikk gå og være ked af det mere det magter jeg ikk

Nej det kan du ikke! Jeg var knapt 3½ måned henne i min uplanlagte graviditet, som faderen virkelig var glad for, men så gik det bare helt ad helved til, vi gik lidt i hver vores retning, og så fik jeg en mistanke om at han var utro, og gjorde det ikke bedre, men gik først fra ham, da knægten var 1½ måned. Men var det bedste jeg kunne gøre. Både for mig og mit barn!

Anmeld

27. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Men hvad så nu ?

vi har et barn sammen, og en mere på vej, .
vi bor i en lækker stor lejlighed MEN vi bor på vestsjælland og jeg vil faktisk gerne tilbage til lolland til min familie
hvordan gør vi ?? hvad med dagpleje og så videre??
han vil nemlig kræve at have dem 7/7 og det vil jeg self IKKE så jeg er nok sikker på vi ender i amtet ,. men indtil deres afgørelse hva så ???

jeg har intet netværk her på sjælland og jeg savner alt dernede fra og ISÆR en billigere husleje !!
og hvordan skal jeg i det hele taget gribe det an ?
jeg er virkelig i vildrede og jeg ville ønske det ikk sku være sådan her, men jeg har virkelig ikk flere føllelser tilbage i mig til ham
jeg føler mig som alenemor altid og jeg er ked og træt af hans brok over alting og han vil gerne flytte til udlandet og ja der er bare så mange ting jeg ikk kan holde til mere i mit hoved, og det skal ikk gå ud over mine børn at jeg ikk kan smile og være glad hver dag

åhh hjælp mig ??

det skal lige siges jeg er på KH så jeg har (heldigvis) ikk noget job der er i vejen for en flytning

sikke dog en kedelig situation.

Nu går jeg ud fra at dit barn er glad for sin far og dit barn i maven skal da også have muligheden for at være sammen med sin far.

Kan i mødes i midten, så børnene ikke skal så langt hver gang der er skift?

Hvis manden vil flytte til udlandet, så er det jo hans valg, så kommer han bare ikke til at se børnene specielt meget.

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Nej det kan du ikke! Jeg var knapt 3½ måned henne i min uplanlagte graviditet, som faderen virkelig var glad for, men så gik det bare helt ad helved til, vi gik lidt i hver vores retning, og så fik jeg en mistanke om at han var utro, og gjorde det ikke bedre, men gik først fra ham, da knægten var 1½ måned. Men var det bedste jeg kunne gøre. Både for mig og mit barn!

jeg er bare så bange for hvad faren vil gøre i det her

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

Ditte-3 skriver:

syntes du skal ringe til amted og forklare dem det , så vil de kunne give dig et brugbar svar, men seriøs tror jeg godt du kan flytte

Helt enig. De kan også give dig noget rådgivning.

Håber på de bedste for dig...

Anmeld

27. februar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Jeg føler virkelig med dig, det er overhovedt ikke rart. Men synes du skal tænke på dine børn og dig selv her. Det er så lidt noget tismis at han vil have dem en uge af gangen. Du står mellem pest eller kolera

Anmeld

27. februar 2012

FruK

Hvad er du bange for at han vil gøre...?

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil "hjem", hvis I går fra hinanden - men tænk dig godt om. Tænk også på, hvad det vil gøre ved forholdet mellem dine børn og deres far.

Jeg er en af de - åbentbart ganske forfærdelige  - mødre der "deler" mit barn 7/7 med hans far. Og det fungerer perfekt. Men kun i kraft af, at vi og vores nye partnere kan samarbejde, og i kraft af, at vi alle bor tæt på hans skole. Ellers tror jeg ikke, at det kunne fungere.

Jeg ville ikke drømme om at flytte væk - og kunne i øvrigt heller ikke være sikker på, at kunne få vores søn med, hvis jeg gjorde det - og det er sådan som jeg mener det "bør" være. Vi er forældre på lige fod.

Men hvis din eks alligevel ville flytte til udlandet eller kun se sine børn hver anden weekenden, så synes jeg, at du skal tænke på dig selv. Men jeg  mener altså, at han skal have chancen for at se dem og for at få/bevare et nært forhold til dem.

Det er virklig et svært valg. Håber I finder ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.