fortage sig til hun kommer ? hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

tulle92

hej piger jeg er en ung pige på 19 snart 20 som er gravid i uge 31 og kan sku ikk vente mere da jeg seriøst ikk lave en skid til dagligt,

så ville høre om i har nogen forslag til hva jeg kan fortage mig så tiden kan gå lidt hurtiger mvh den utålmodig migh :d

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

modesty

Jamenøøøhhh. Hvad lavede du inden du blev gravid? Der gik du vel ikke rundt og kedede dig hele tiden?

Anmeld

26. februar 2012

Clisolka

tulle92 skriver:

hej piger jeg er en ung pige på 19 snart 20 som er gravid i uge 31 og kan sku ikk vente mere da jeg seriøst ikk lave en skid til dagligt,

så ville høre om i har nogen forslag til hva jeg kan fortage mig så tiden kan gå lidt hurtiger mvh den utålmodig migh :d

Få vasket babytøj, få gjort klar til baby - læs en god bog og se nogle film/serier. Slap af mens du kan 

Anmeld

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Find en dag og være sammen med mig 

Anmeld

26. februar 2012

Drømme

tulle92 skriver:

Er du til det kreative ?

Jeg er selv gået igang med at strikke (halstørklæder :b), og der er flere sider på nettet, der har gode film og tips til hvordan (bla paapinden.dk)

Ellers syning, kortlavning, smykkelavning, lave scrapbøger, perlemotiver, malerier eller bare læsning - der er så mange bøger at gå igang med :b

Evt planlægge barnedåb, eller gå igang med indbydelser allerede - selvom det (nok) er tidligt

Kig evt på panduro hobby 's hjemmeside (kan ikke lige huske den), der er en masse kreative ideer

Anmeld

26. februar 2012

tulle92

modesty skriver:

Jamenøøøhhh. Hvad lavede du inden du blev gravid? Der gik du vel ikke rundt og kedede dig hele tiden?

lad mig sige det sådan her var ihvertfald ALDRIG hjemme heh var en del med venner og veninderne men har mistet en del af dem efter jeg blev gravid

Anmeld

26. februar 2012

Mamalou

Slap af og sov alt det du kan på forhånd  

Hvis bare man kunne... Jeg lavede mange kreative ting, da jeg gik på barsel, f.eks. en sættekasse, uro til over pusslebordet... Der er mange muligheder. Så hvis du er kreativ, så er der nok at gi sig til...

Anmeld

26. februar 2012

modesty

tulle92 skriver:

lad mig sige det sådan her var ihvertfald ALDRIG hjemme heh var en del med venner og veninderne men har mistet en del af dem efter jeg blev gravid

Øv, nogle ufede veninder...

Hmm, ja nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg bor i København og brugte byen enormt meget. Gik i butikker, på café, gik ture, i biffen. Gik i svømmehallen - det er rigtig rart når maven er stor. Og så arbejdede jeg op til en uge før min fødsel, da jeg arbejder hjemme foran computeren.

Anmeld

26. februar 2012

tulle92

modesty skriver:

Øv, nogle ufede veninder...

Hmm, ja nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg bor i København og brugte byen enormt meget. Gik i butikker, på café, gik ture, i biffen. Gik i svømmehallen - det er rigtig rart når maven er stor. Og så arbejdede jeg op til en uge før min fødsel, da jeg arbejder hjemme foran computeren.

bor os i kbh men problemet er de penge jeg har dem bruger jeg på den lille

Anmeld

26. februar 2012

modesty

bor os i kbh men problemet er de penge jeg har dem bruger jeg på den lille

Jeg synes egentlig ikke at jeg brugte så mange penge, måske udover på caféer og bif. Gik egentlig mest bare og kiggede, og det var fordi det var dejligt at komme ud og røre mig, synes jeg. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din fysik har det, men min havde det fint helt op til fødslen. Jeg var også meget social med venner og det er selvfølgelig svært hvis de er forsvundet... Men prøv at bruge god tid med de venner der stadig holder ved :-)

Jeg læste også meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.