Blive gravid uden at stoppe amning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Er det på grund af din alder at du gerne vil være gravid igen hurtigt?

Mest på grund af alder, men også pga. mit arbejde og pga. at det vil give mig længere tid hjemme med den første

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

An&Jo

Jeg har ne veninde der blev gravid på trods af at hun fuldammede..

hun blev gravid da hendes dreng var omkring 5 mdr, men valgte dengang at få det fjernet..

beskyttede sig så, og fortsatte amningen af den store, og her i januar fik hun så en hovsa bebs hun ikke engang vidste hun ventede sig..

amning beskytter ikke mod graviditet, så det er bare med at få gang i lagnerne, du kan nemlig godt have ægløsning uden mens, for mens kommer jo først efter ægløsningen..

Anmeld

27. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Jeg vil så gerne være hurtigt gravid igen efter min fødsel.

Efter 12 uger har jeg stadig ikke haft min menses.

Jeg ammer meget ofte og længe af gangen.

Jeg vil ikke ofre amningen for en hurtig graviditet.

MEN kan jeg måske give flaske en gang om dagen for at komme op på 5 timers interval i amningen for dermed måske at øge chancen for ægløsning - UDEN at det stopper min mælkeproduktion?

Vil det mon være nok at have 5 timers interval én gang i døgnet....

Vi hae med begge børn været over 6 mdr om at lave dem, Så i forsøg på nr 3 startede vi da nr 2 var kun en måned gammel. Efter 9 mdr var jeg gravid i 1 uge og fik så i uge 6 en sa, alt i alt er nu gået over 13 mdr og er ik gravid endnu. Tror os vi opgiver nu : /

Ammede til mit barn var 7 mdr fast og da hun var 8-9 mdr kun om natten og så stoppede vi med at amme.

Anmeld

27. februar 2012

MortilCilas

Jeg blødte i lidt over 4 uger, og ugen efter det var stoppet kom min mens, og og min ægløsning måneden efter, og jeg ammed fuldt ud

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar

Jeg må bare vente og se hvornår der sker noget så

anno

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.