selvmord på skinnerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.973 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

densmukkeline

Jeg synes det er ganske så forfærdeligt med alle de selvmord ude på skinnerne. Der er sket 3 selvmord her på fyn i sidste uge! den ene gang blev mit tog aflyst pga sammenkørsel. Synes det er så forfærdeligt! er helt skræmt over situationen. Personer, der på tragisk vis vælger at tage deres eget liv ved at stille sig ud foran et kørende tog..  lokomotivføreren oplever blive slået så hårdt ud, at man desværre må afskedige dem. Hvis de eksempelvis udvikler posttraumatisk stress!

jeg synes det er ganske forfærdeligt for de der ikke kan livet mere! og stakkels lokomotivføreren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Selvmord er så egoistisk de tænker kun på sig selv de skider seriøst på alle andre.. Og har det meget tæt inde på livet.. Både min farfar og min fætter har gjort det startede det nye år med at begrave min 20 årig gamle fætter :s 

Anmeld

26. februar 2012

LilleLene

densmukkeline skriver:

Jeg synes det er ganske så forfærdeligt med alle de selvmord ude på skinnerne. Der er sket 3 selvmord her på fyn i sidste uge! den ene gang blev mit tog aflyst pga sammenkørsel. Synes det er så forfærdeligt! er helt skræmt over situationen. Personer, der på tragisk vis vælger at tage deres eget liv ved at stille sig ud foran et kørende tog..  lokomotivføreren oplever blive slået så hårdt ud, at man desværre må afskedige dem. Hvis de eksempelvis udvikler posttraumatisk stress!

jeg synes det er ganske forfærdeligt for de der ikke kan livet mere! og stakkels lokomotivføreren!

Skal man slå sig selv ihjel, så gør det for pokker, så det ikke rammer andre uskyldige mennesker

Det er fandme synd at de skal ødelægge andre personers liv :/

Anmeld

26. februar 2012

B&J

desværre tænker de ikke på andre i det sted ville ha ønsket der var nogle der kunne ha hjulpet dem inden de tænker kom på banen

for ja det er så uhyggeligt især for logoføren

Anmeld

26. februar 2012

IngenKoPåIsen

Min kammerat forlod engang vores nytårsfest for at køre ned til skinnerne på sin scooter og hoppe ud foran toget. Og det gjorde han. Det er noget af det værste, jeg nogensinde har oplevet. Det er skrækkeligt..

Anmeld

26. februar 2012

Kløver

Jeg er enig. Min svoger og svigerfar Er logoførere, svigerfar dog lige gået af. Men det er så frygteligt. Ligger de sig på skinnerne er "skaden" knap så stor, men de fleste kaster sig jo ud og resulterer jo i at det går ud over både fører og passagerer i toget, og oprydningsarbejdet er jo frygteligt, også for de pårørende.
Er man så langt ude, synes jeg man skal tænke på de efterladte, og gøre det så det går mindst muligt ud over de efterladte og andre.

Har så ondt af dem som skal opleve en personpåkørsel

Anmeld

26. februar 2012

Kløver

Maja84 skriver:

HHoHosståstastavJeg er enig. Min svoger og svigerfar Er logoførere, svigerfar dog lige gået af. Men det er så frygteligt. Ligger de sig på skinnerne er "skaden" knap så stor, men de fleste kaster sig jo ud og resulterer jo i at det går ud over både fører og passagerer i toget, og oprydningsarbejdet er jo frygteligt, også for de pårørende.
Er man så langt ude, synes jeg man skal tænke på de efterladte, og gøre det så det går mindst muligt ud over de efterladte og andre.

Hov stavefejl, skulle selvfølgelig stå Lokofører

Anmeld

26. februar 2012

Clisolka

Ja, det er ikke sjovt at være lokofører - og passagerer når det sker desværre  Når dem der besgår selvmord er så langt ude, så tror jeg slet ikke de tænker på konsekvenserne. 

Jeg pendler dagligt, og jeg frygter det sker en dag jeg er med i et tog. 

Anmeld

26. februar 2012

Pinkrose

Maja84 skriver:

Jeg er enig. Min svoger og svigerfar Er logoførere, svigerfar dog lige gået af. Men det er så frygteligt. Ligger de sig på skinnerne er "skaden" knap så stor, men de fleste kaster sig jo ud og resulterer jo i at det går ud over både fører og passagerer i toget, og oprydningsarbejdet er jo frygteligt, også for de pårørende.

Ikke fordi jeg er uenig med at det er forfærdeligt. Men som du skriver at hvis de er helt derude så skal tænke på andre og gøre det så det gåminarets ud over andre. 

Kan så fortælle i hvertfald for mig selv som har været helt der ude for år tilbage. Så er det overhoved ikke muligt at tænke på hvordan det kommer til at påvirke andre. 

Anmeld

26. februar 2012

LIZO

Ungerne far er lokoførerInstruktør. Han har haft en nærved påkørsel. Han måtte jo så ikke kører længere. Og hans køretillades bliver taget fra ham. Så de skal så godkendes igen.  Kender så flere andre lokofører som siger de ikke tar det så tungt når det er dem der begår selvmord. Det er meget værrer når det er dem der falder ned eller det er børn. Min har har været med til at skrabe dem op fra skinner mange gange. Og det skulle ikke være noget pænt syn ;( 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.