Svar på sædprøve i morgen :-|

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

metski83

Putomanen skriver:

Jeg vil bare lige sige, at det er meget sjældent, at der ikke er nogen levende sædceller i sædprøven. Så chancen for, at han slet ikke har nogen sædceller, og virkeligt lille. Så du skal nok ikke bekymre dig så meget  

Hvis der bare er 1, så kan de hjælpe

Virkeligt dejligt med noget opmuntring, lige hvad jeg havde brug for.

Tænker også hvis den er dårlig, så er der stadigvæk muligheder, bare der er noget der duer.

Der kommer ikke meget ud, men som de også sagde, det er ikke mængden det kommer an på, bare der er noget der virker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

metski83

AalborgPigen skriver:

Jeg lover at krydse fingre for dig imorgen ! Håber på det bedste 

Tusinde tak, det er rigtig sødt af dig

Anmeld

26. februar 2012

metski83

nettemor skriver:

Selvfølgelig er de gode svar i får

Du er altid så sød, tusinde tak

Anmeld

26. februar 2012

nielsen80

for en super god prøve! Håber virkelig, at det eneste i skal igennem er en pergotime kur, og så har du 2 streger.

MEN hvis nu den ikke er i top, så husk at de har så mange måder at hjælpe jer på. Er sikker på, at det nok skal lykkes for jer.

Anmeld

26. februar 2012

metski83

nielsen80 skriver:

for en super god prøve! Håber virkelig, at det eneste i skal igennem er en pergotime kur, og så har du 2 streger.

MEN hvis nu den ikke er i top, så husk at de har så mange måder at hjælpe jer på. Er sikker på, at det nok skal lykkes for jer.

Tusinde tak, hvor er du sød.

Håber virkelig også, det bare er en gang pergotime, og så er den der, det vil være fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.