Svar på sædprøve i morgen :-|

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

metski83

Så er det i morgen vi får svar på min kærestes sædprøve, og jeg er bare SÅ nervøs. Tænk hvis det ikke virker ??? Pu ha, kan slet ikke overskue tanken 

Kunne virkelig godt bruge noget opmuntring. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

metski83

26. februar 2012

grinny

Ville ønske jeg kunne fortælle dig at alt er godt, men det kan jeg jo desværre ikke! Men kan fortælle dig at jeg forstår dig fuldt ud, var også meget nervøs da vi ventede på svar herhjemme  

Anmeld

26. februar 2012

metski83

grinny skriver:

Ville ønske jeg kunne fortælle dig at alt er godt, men det kan jeg jo desværre ikke! Men kan fortælle dig at jeg forstår dig fuldt ud, var også meget nervøs da vi ventede på svar herhjemme  

Ja pu ha det er ikke rart. Min største frygt er at intet af det virker. Bare der er noget der virker, så ved jeg der er muligheder. 

Anmeld

26. februar 2012

grinny

metski83 skriver:

Ja pu ha det er ikke rart. Min største frygt er at intet af det virker. Bare der er noget der virker, så ved jeg der er muligheder. 

Er du blevet tjekket?

I er da meget uheldige hvis han så heller ikke "virker"

Anmeld

26. februar 2012

Putomanen

Jeg vil bare lige sige, at det er meget sjældent, at der ikke er nogen levende sædceller i sædprøven. Så chancen for, at han slet ikke har nogen sædceller, og virkeligt lille. Så du skal nok ikke bekymre dig så meget  

Hvis der bare er 1, så kan de hjælpe

Anmeld

26. februar 2012

Nettemor

Selvfølgelig er de gode svar i får

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

metski83 skriver:

Så er det i morgen vi får svar på min kærestes sædprøve, og jeg er bare SÅ nervøs. Tænk hvis det ikke virker ??? Pu ha, kan slet ikke overskue tanken 

Kunne virkelig godt bruge noget opmuntring. 

Jeg lover at krydse fingre for dig imorgen ! Håber på det bedste 

Anmeld

26. februar 2012

metski83

grinny skriver:

Er du blevet tjekket?

I er da meget uheldige hvis han så heller ikke "virker"

Jep vi er blevet tjekket, og jeg fejler "noget". Men de regner med at jeg "bare" skal have hormoner, og så kan vi selv, vel og mærket hvis hans sæd er ok.

Anmeld

26. februar 2012

metski83

Putomanen skriver:

Jeg vil bare lige sige, at det er meget sjældent, at der ikke er nogen levende sædceller i sædprøven. Så chancen for, at han slet ikke har nogen sædceller, og virkeligt lille. Så du skal nok ikke bekymre dig så meget  

Hvis der bare er 1, så kan de hjælpe

Virkeligt dejligt med noget opmuntring, lige hvad jeg havde brug for.

Tænker også hvis den er dårlig, så er der stadigvæk muligheder, bare der er noget der duer.

Der kommer ikke meget ud, men som de også sagde, det er ikke mængden det kommer an på, bare der er noget der virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.