Chokoladekage som IKKE smuldrer søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.517 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger

Egentlig var det meningen at jeg skulle ligge et billede ind af den "flotte" kage jeg ENDELIG fik lavet men så fuckede min telefon og billederne af den var væk, øv!

Nå men.. Jeg søger en chokoladekage opskrift som IKKE smuldrer og går fra hinanden når man skal smøre den op med smørcreme.

Den jeg havde bagt var SÅ træls at arbejde med, den gik fra hinanden alle steder og smuldrede voldsomt meget. Den var rigtig øv.

Så hvis en af jer dejlige kagekoner(eller andre ) ligger inde med en som bare er helt fantastisk så kom endelig med en opskrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Nettemor

Følger da lige med her for min gør det samme

Anmeld

26. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

nettemor skriver:

Følger da lige med her for min gør det samme

Det er bare møg træls!

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

Følger med.. Syntes altid det smulrer .. 

Anmeld

26. februar 2012

Krussedulle

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Egentlig var det meningen at jeg skulle ligge et billede ind af den "flotte" kage jeg ENDELIG fik lavet men så fuckede min telefon og billederne af den var væk, øv!

Nå men.. Jeg søger en chokoladekage opskrift som IKKE smuldrer og går fra hinanden når man skal smøre den op med smørcreme.

Den jeg havde bagt var SÅ træls at arbejde med, den gik fra hinanden alle steder og smuldrede voldsomt meget. Den var rigtig øv.

Så hvis en af jer dejlige kagekoner(eller andre ) ligger inde med en som bare er helt fantastisk så kom endelig med en opskrift

Den her er SÅ lækker!! ..... http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=28943 ...

Anmeld

26. februar 2012

Krussedulle

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

linket virker vist ikke.. Sorry

Anmeld

26. februar 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

http://www.madogbolig.dk/Opskrifter/Desserter-og-bagvaerk/Gateau-Marcel.aspx verdens bedste chokolade kage 

Anmeld

26. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Krussedulle skriver:

linket virker vist ikke.. Sorry

Tusind tak, den skal afprøves

Anmeld

26. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

http://www.madogbolig.dk/Opskrifter/Desserter-og-bagvaerk/Gateau-Marcel.aspx verdens bedste chokolade kage 

Tusind tak, den skal også prøves

Anmeld

26. februar 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak, den skal også prøves

Den er rimelig vammel men en go klat is er bare guf dertil.. Det er ikke en alm chokolade kage men lidt mere gourmet agtig men sååååå lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.