På dybt vand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

l.kjoeller

Musse21 skriver:

Er forberedt på det væreste for så kan det vel ikke helt være så slemt

Har været alle undersøgler igennem så vi fik afvide vi fik et brev fra klinikken om hvornår vi skulle til samtale og der efter kunne starte op

Ja hvis ikke der lige mangler en blodprøve eller noget så får i nok at vide i kan melde jer klar ved næste menstruation, og så afhænger det af om der er formange der melder sig klar på den dag om der er go eller no go... tror dog ikke køen er så slem endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

fnuggi

Musse21 skriver:

6 År det er godt nok også lang tid...!

Var det noget i selv valgte at vente så lang tid?

ja vi valgt det tildeles selv havede en graviditet men aboterede så vi mente vi kunne selv igen 

men det tog odense sygehus 1 år at få mig til kiggert opration som jeg endte med at få i sønderborg 

Anmeld

27. februar 2012

tarkoflen

Vi har haft vores første forsøg, dog uden held, men jeg har simpelthen følt mig i så gode hænder og synes sket ikke det har været så slemt som frygtet! Det er ikke det fedeste at stikke sig, men altså det gør jeg gerne hvis der kommer en lille guldklump på et tidspunkt! Slet slet ikke slemt! Håber I kommer hurtigt til og at du aldrig skal se det fjols af en læge igen!

Anmeld

27. februar 2012

Musse21

tarkoflen skriver:

Vi har haft vores første forsøg, dog uden held, men jeg har simpelthen følt mig i så gode hænder og synes sket ikke det har været så slemt som frygtet! Det er ikke det fedeste at stikke sig, men altså det gør jeg gerne hvis der kommer en lille guldklump på et tidspunkt! Slet slet ikke slemt! Håber I kommer hurtigt til og at du aldrig skal se det fjols af en læge igen!

Hvorfor skal man stikke sig selv?

Anmeld

27. februar 2012

Musse21

l.kjoeller skriver:

Ja hvis ikke der lige mangler en blodprøve eller noget så får i nok at vide i kan melde jer klar ved næste menstruation, og så afhænger det af om der er formange der melder sig klar på den dag om der er go eller no go... tror dog ikke køen er så slem endnu

Vi mangler kun blodprøve.. Men det forstod jeg ikke helt om det er lægen der skal gøre det inden forundersøgelsen eller om det er noget de gør på klinikken?

Anmeld

27. februar 2012

l.kjoeller

Musse21 skriver:

Vi mangler kun blodprøve.. Men det forstod jeg ikke helt om det er lægen der skal gøre det inden forundersøgelsen eller om det er noget de gør på klinikken?

de fleste kan i måske selv få taget inden. kan være i tilfælde af dårlig sædkvalitet man skal have tjekket for cystisk fibrose genet eller noget... de prøver i kan få taget inden rækker sikkert...

Anmeld

27. februar 2012

Musse21

l.kjoeller skriver:

de fleste kan i måske selv få taget inden. kan være i tilfælde af dårlig sædkvalitet man skal have tjekket for cystisk fibrose genet eller noget... de prøver i kan få taget inden rækker sikkert...

Sæden er blevet testet og var helt perfekt men det er nu 2 år siden så det kan da godyt være det skal tjekkes men jeg blev tjekket i oktober så der burde der ikke være noget

Anmeld

27. februar 2012

l.kjoeller

Musse21 skriver:

Sæden er blevet testet og var helt perfekt men det er nu 2 år siden så det kan da godyt være det skal tjekkes men jeg blev tjekket i oktober så der burde der ikke være noget

ok. få undersøgt om i kan få taget blodprøverne inden hvis i gerne vil i gang hurtigst muligt

Anmeld

27. februar 2012

Musse21

l.kjoeller skriver:

ok. få undersøgt om i kan få taget blodprøverne inden hvis i gerne vil i gang hurtigst muligt

Jep.. Tusinde tak for hjælpen

Hvor var i, i behandling henne?

Anmeld

27. februar 2012

l.kjoeller

Musse21 skriver:

Jep.. Tusinde tak for hjælpen

Hvor var i, i behandling henne?

så lidt skam vi var ude på brædstrup fertilitetsklinik. tilhørende region midt. så dygtige og detikerede medarbejdere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.