På dybt vand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Musse21

Ja det føler jeg godt nok jeg er kommet.

Nu har vi været i vente facen i 3 år. Er blevet sendt frem og tilbage fra læger og sygehuse i håb om at kunne få svar på hvorfor vi ikke skal have lov at blive forældre.

Får jo så ny læge der sender os direkte til behandling så nu venter vi bare på brev fra kliniken

Men nu kommer jeg ud i noget for jeg er nybegynder og håbede jeg ikke skulle ende. Uvisheden om hvad der skal forgå mht. behandlinger, smerter, og parforholdet gør mig nervør og tænkerne køre omkring det hele tiden

Undskyld piger skulle lige have luftet mine frustartioner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Janni.

Kender intet til barnløshedsbehandling men vil ikke gå uden en reaktion. Håber i snart får lov til at blive forældre.

Anmeld

26. februar 2012

Musse21

Janni. skriver:

Kender intet til barnløshedsbehandling men vil ikke gå uden en reaktion. Håber i snart får lov til at blive forældre.

Tak hvor er du sød

Anmeld

26. februar 2012

fnuggi

åhh det var da længe i har leget kaste bold hvor må det ha været hårdt 

men håber snart det er jers tur 

Anmeld

26. februar 2012

Musse21

Ja det er nemlig rigtig længe.. Har været igennem 4 ufrivillig aborter og min gamle læge gav mig den besked at jeg skulle abotere en gang mere for at kunne komme i behandling

Anmeld

26. februar 2012

Musse21

fnuggi skriver:

åhh det var da længe i har leget kaste bold hvor må det ha været hårdt 

men håber snart det er jers tur 

Glemte lige at citere

Anmeld

26. februar 2012

fnuggi

Musse21 skriver:

Ja det er nemlig rigtig længe.. Har været igennem 4 ufrivillig aborter og min gamle læge gav mig den besked at jeg skulle abotere en gang mere for at kunne komme i behandling