Hvornår løftet i igen mm.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg fik aks den 16. februar, og fik at vide at efter 4 uger må jeg igen løfte min datter og så ellers starte stille ud - altså ikke lige på og hårdt efter 4. ugen.

Jeg har valgt at følge deres råd og vejledning, selvom det er hårdt, at man intet må, men jeg synes, det ville være værre, hvis det hele skulle gå op pga man havde for travlt med at komme i gang igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Mange tak til jer alle for jeres svar... Jeg regner med ihvertfald at vente 14 dage endnu med at løfte men det var også bare sådan nogle små ting som barnevognen ind og ud af bilen og lift og barn op og ned af trapperne ( vi bor i et lejlighedskompleks) 

Anmeld

26. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Mange tak til jer alle for jeres svar... Jeg regner med ihvertfald at vente 14 dage endnu med at løfte men det var også bare sådan nogle små ting som barnevognen ind og ud af bilen og lift og barn op og ned af trapperne ( vi bor i et lejlighedskompleks) 

Jeg løfter min søn i liften  op og ned ad trapperne, men intet tungere end det, og jeg venter som sagt ca 14 dage mere, før jeg vil/kan løfte på min datter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.