Er det for tidligt - ? til brusebad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Maja_4000

Nessie skriver:

Dér har jeg det så omvendt

Synes de små kroppe bare glider rundt i hænderne, når de er våde, så har slet ikke turdet have ham med i brusebad, da han var lille

Vi havde en indsats til babybadekarret, som vi brugte indtil han kunne sidde selv

Der er jeg så enig Jeg har endnu ikke turdet at have Caroline med under bruseren , så det klarer hendes far :b Jeg er SÅ bange for at tabe hende !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Nessie

Maja_4000 skriver:

Der er jeg så enig Jeg har endnu ikke turdet at have Caroline med under bruseren , så det klarer hendes far :b Jeg er SÅ bange for at tabe hende !

Har én gang i svømmehallen følt at han bare gled ud af hænderne på mig, så det holdt jeg op med igen  Altid badekar i stol, eller vaskes hurtigt i håndvasken (til babyer) i svømmehallen, og så et håndkæde over og i en autostol eller klapvogn

Anmeld

26. februar 2012

sandramor

jeg kan da huske jeg havde sådan en badestol til Yasmin dengang hun var baby......

den var justerbar og sad super godt fast i badekaret og det gjorde at jeg ikke skulle tænke på at tabe hende og havde begge hænder fri

Anmeld

26. februar 2012

Maja_4000

Nessie skriver:

Har én gang i svømmehallen følt at han bare gled ud af hænderne på mig, så det holdt jeg op med igen  Altid badekar i stol, eller vaskes hurtigt i håndvasken (til babyer) i svømmehallen, og så et håndkæde over og i en autostol eller klapvogn

I vores svømmehal er det "håndvaske" på størrelse med et babybadekar og så er der badestole til de små Så der har jeg heldigvis ikke været "tvunget" Hehe

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Maja_4000 skriver:

I vores svømmehal er det "håndvaske" på størrelse med et babybadekar og så er der badestole til de små Så der har jeg heldigvis ikke været "tvunget" Hehe

Det er også kun sket den ene gang, at der ikke var et ledigt badekar, men aldrig om jeg skal holde så lille et barn under bruseren igen

Anmeld

26. februar 2012

Pige2009

Silas&Mille skriver:

Er det for tidligt at tage baby på knap 3 uger med i brusebad?

Nej, da ikke hvis bebs er tryg ved det

Anmeld

26. februar 2012

Clisolka

Silas&Mille skriver:

Det syntes jeg da ikke... Jeg tror dog først Isabella var omkring 3-4 mrd. før jeg havde hende med i brusebad - og nu som 16 mrd. æææælsker hun brusebadet (dog ikke når hun skal have vasket hår) 

Anmeld

26. februar 2012

Rødhætte

Silas&Mille skriver:

Nej det gjorde vi også

Anmeld

26. februar 2012

Silas&Mille

En lille update til de nysgerrige

Tog Mille med under bruseren og hun var bare så dygtig. Hun kom med et lille hyl to gange og det var når hun blev ramt i ansigtet af vandet, så det tror jeg godt vi kan gøre igen

Anmeld

27. februar 2012

Sifling

Jeg ville bare lige sige, at da min dreng var nyfødt havde han nogle røde knopper, og min SP sagde derfor at vi skulle tage ham med ind under bruseren i stedet for en tur i badekaret, for at de ikke skulle sprede sig. Så han var faktisk ca 1 måned inden han kom i badekar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.