Er det for tidligt - ? til brusebad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Silas&Mille

Er det for tidligt at tage baby på knap 3 uger med i brusebad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Maja_4000

Det synes jeg ikke .. Mener Caroline var 4 uger første gang .. Bare lad være med at have fuld knald på bruseren

Anmeld

26. februar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Nej, det vil jeg da ikke tro... bare strålerne fra bruseren ikke er for hårde, eller rammer direkte...

Anmeld

26. februar 2012

Muhmi

Tjaa... Jeg ville ikke gøre det...

De små er ikke så gode til det der med vand i ansigtet og det kan vel også blive en smule akavet at stå med kun kroppen af baby under vandet...

Anmeld

26. februar 2012

th

Silas&Mille skriver:

Er det for tidligt at tage baby på knap 3 uger med i brusebad?

Oscar var med i brusebad da han var 2-3 uger og det gik fint, vi var ikke hjemme, så havde ikke badet karret.

og han elsker vand nu, vi har bare holdt ved at han kom med i brusebad, han elsker det og griner derude nu. han er 8md nu.

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Hvis man føler at man har godt greb om babyen, og vandet ikke er rammer for hårdt, så sker der ikke noget ved det.

Vi har kun haft Daniel i sit lille badekar, med det resultat, at han stadig ikke bryder sig om at få bruset hovedet

Anmeld

26. februar 2012

Silas&Mille

Tak for svar alle sammen

Vi har såmænd et badekar, men synes det er svært at holde en lille en ordentligt i vandet Så hun ruger med mor under bruseren

Anmeld

26. februar 2012

Silas&Mille

Nessie skriver:

Hvis man føler at man har godt greb om babyen, og vandet ikke er rammer for hårdt, så sker der ikke noget ved det.

Vi har kun haft Daniel i sit lille badekar, med det resultat, at han stadig ikke bryder sig om at få bruset hovedet

Jeg har nemlig også tænkt på at storebror Silas på 14 måneder har lidt problemer med bruseren, så jeg vil vænne lillesøster Mille til den så hurtigt som muligt

også synes jeg det er svært at holde de helt små ordentligt når de skal i badekar.

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Silas&Mille skriver:

Jeg har nemlig også tænkt på at storebror Silas på 14 måneder har lidt problemer med bruseren, så jeg vil vænne lillesøster Mille til den så hurtigt som muligt

også synes jeg det er svært at holde de helt små ordentligt når de skal i badekar.

Dér har jeg det så omvendt

Synes de små kroppe bare glider rundt i hænderne, når de er våde, så har slet ikke turdet have ham med i brusebad, da han var lille

Vi havde en indsats til babybadekarret, som vi brugte indtil han kunne sidde selv

Anmeld

26. februar 2012

vitapigen

Vores pige var også ca den alder da jeg tog hende med under bruseren og det gik fint  Og det var dejligt at hun vænnede sig til at få vand i hovedet for hun går til babysvømning hvor jeg også går ind under bruseren med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.