Købes: gamledaws højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. februar 2012

pemiro

mariamiss6 skriver:

jeg har såmænd også selv brugt dem, ikke noget der....

Det undrer mig bare, hvis en forretning som ønskebørn bliver ved at sælge en stol, som tilsyneladende ikke helt lever op til de gængse sikkerhedskrav....

Jeg har det fint med stolen, dog skal barnet kunne sidde helt selv før den overhovedet kan bruges.... Med mindre man pakker barnet rigtig godt ind, for det er et meget rummeligt sæde, og de fleste af dem har meget stor tremmeafstand....

Anyways, jeg tænkte bare at siden de sælger dem endnu, var der nok ændret et eller andet....

Tremmeafstanden er mindre end i tremmesenge... Måske de så er blevet ændret? Jeg har dog syet en pude til den så bebs kan sidde dejlig blødt i ryd og numse, så det bliver intet problem er hehe..

Jeg synes bare den er så fantastisk, da den for det første er en model jeg selv legede med som barn om for det andet at den kan laves om til bord og stol så man kan tegne osv der..

Men ja mærkeligt hvis de sælger den hvis der burde være noget galt.. Som sagt købte jeg den i januar, så det er jo ikke længe siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

pemiro

mariamiss6 skriver:

Sælger de stadig dem?

Hmmmm...

Prøvede lige at google, kan umiddelbart intet finde oMkring fejl og kan se flere sider/butikker sælger dem.. Så noget er sikkert lavet om ved dem

Anmeld

25. februar 2012

mariamiss6

pemiro skriver:

Prøvede lige at google, kan umiddelbart intet finde oMkring fejl og kan se flere sider/butikker sælger dem.. Så noget er sikkert lavet om ved dem

Gjorde jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.