Købes: gamledaws højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.432 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

oscar1212

Hej Farmor her ønker at købe gameldaws højstol, i natur, sort eller hvid god stand. Vi bor i Herning, evt. 2 stk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

mariamiss6

Og en gammeldags højstol, hvad er det så for en?

Anmeld

25. februar 2012

pemiro

oscar1212 skriver:

Hej Farmor her ønker at købe gameldaws højstol, i natur, sort eller hvid god stand. Vi bor i Herning, evt. 2 stk.

Hvad mener du med gammeldags højstol?

Jeg har nemlig en magen til den fra min barndom, den har vi købt til den kommende bebs.. Det er den der kan laves om til en stol med bord og så er der hjul under.

Vi har købt den i ønskebørn, så hvis det er sådan en du mener, fås de i hvert fald i ønskebørn

Anmeld

25. februar 2012

mariamiss6

pemiro skriver:

Hvad mener du med gammeldags højstol?

Jeg har nemlig en magen til den fra min barndom, den har vi købt til den kommende bebs.. Det er den der kan laves om til en stol med bord og så er der hjul under.

Vi har købt den i ønskebørn, så hvis det er sådan en du mener, fås de i hvert fald i ønskebørn

Sælger de stadig dem?

Hmmmm...

Anmeld

25. februar 2012

Kamulla

det er sådan en her.. har en til Noah, men gemmer den til næste også..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg har faktisk 2 jeg skal af med inden for den nærmeste tid. den ene er hvid malet, men malingen er slidt af nogle steder. den anden er i alm. brunt træ.

du kan bare skrive hvis du er int. så skal jeg skaffe billeder af dem.

jeg bor i aulum.

Anmeld

25. februar 2012

pemiro

mariamiss6 skriver:

Sælger de stadig dem?

Hmmmm...

Købte den i januar i odense havde de den i sort og træ.. Je mener je gav 300 for den

Anmeld

25. februar 2012

mariamiss6

pemiro skriver:

Købte den i januar i odense havde de den i sort og træ.. Je mener je gav 300 for den

Okay. 

Hvis du har den fremme, vil du så ikke prøve at tage et billede af den_?

Jeg er lidt spændt på om den ser anderledes ud end de gjorde "i gamle dage"...

Det er nemlig ikke fordi jeg skal bruge en, det er nærmere fordi jeg ved de er blevet solgt fra/smidt ud i diverse institutioner, her i området i hvert fald, fordi der var en sikkerhedsrisiko på designet.... Noget med at kanterne på sædet vidst er for lavt.... Ikke sikker.

Anmeld

25. februar 2012

pemiro

mariamiss6 skriver:

Okay. 

Hvis du har den fremme, vil du så ikke prøve at tage et billede af den_?

Jeg er lidt spændt på om den ser anderledes ud end de gjorde "i gamle dage"...

Det er nemlig ikke fordi jeg skal bruge en, det er nærmere fordi jeg ved de er blevet solgt fra/smidt ud i diverse institutioner, her i området i hvert fald, fordi der var en sikkerhedsrisiko på designet.... Noget med at kanterne på sædet vidst er for lavt.... Ikke sikker.

Jeg har ikke et billede af vores, da den er gemt væk bag alt muligt

Men den er helt magen til denne, dog er vores sort

http://www.google.dk/search?tbm=isch&source=mog&hl=da&gl=dk&q=gammeldags%20højstol&sa=N&biw=320&bih=356#i=10

Min veninde har brugt en til hendes søn indtil han er blevet to nu her, og han er da ikke kommet til skAde  

Anmeld

25. februar 2012

mariamiss6

pemiro skriver:

Jeg har ikke et billede af vores, da den er gemt væk bag alt muligt

Men den er helt magen til denne, dog er vores sort

http://www.google.dk/search?tbm=isch&source=mog&hl=da&gl=dk&q=gammeldags%20højstol&sa=N&biw=320&bih=356#i=10

Min veninde har brugt en til hendes søn indtil han er blevet to nu her, og han er da ikke kommet til skAde  

jeg har såmænd også selv brugt dem, ikke noget der....

Det undrer mig bare, hvis en forretning som ønskebørn bliver ved at sælge en stol, som tilsyneladende ikke helt lever op til de gængse sikkerhedskrav....

Jeg har det fint med stolen, dog skal barnet kunne sidde helt selv før den overhovedet kan bruges.... Med mindre man pakker barnet rigtig godt ind, for det er et meget rummeligt sæde, og de fleste af dem har meget stor tremmeafstand....

Anyways, jeg tænkte bare at siden de sælger dem endnu, var der nok ændret et eller andet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.