Hurtige idéer til datenight! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Men hun er jo kun 4,5 måned.. Er det ikke tidligt?

Min datter var 4 mdr. da hun overnattede ude første gang, det var der ingen problemer med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har haft ret stor krise på det seneste.. Det har taget hårdt på parforholdet at få børn, især fordi hun havde kolik de første måneder. Nu er hun så ovre det og er så glad så glad, og det går bedre med kærligheden. Nu vil jeg så gerne lave en date-night med min kæreste. Jeg vil overraske ham, men hvordan?

Mine umiddelbare tanker er, at jeg vil lave en rigtig lækker middag til ham. Og dække romantisk op osv. Men hvad for noget mad vil i foreslå? Og andre foreslag til aktiviteter?

Og så er der et problem jeg håber i vil hjælpe med at løse. Vil gerne holde vores datenight herhjemme, men hvordan så med vores datter? Hun kan sagtens blive passet, men hun skal i seng kl. 20, så der er hun jo nødt til at være hjemme igen, og det er ret tidligt at ende vores date-night/forstyrre den. Hvis nu hun fx ikke lige gider sove eller noget.. Og det nytter ikke noget hun bliver puttet ude hos fx min mor, for hun kommer jo til at vågne op når hun skal i autostolen og hjem.

Hvad ville i gøre?

Så gode idéer til en romantisk datenight modtages samt idéer til det med vores datter. Hun er 4,5 måned og er på flaske.

det havde jeg også læst...det med 1 år. Men hvis din datter er tryg ved dine bedsteforældre og er glad for at være der, så tror jeg da ikke hun tager skade af det

Til mad..ikke rigtig nogle ideer, men hvad med kærestens yndlingsret

Anmeld

25. februar 2012

foto på lærred

Hvis det ikke behøver være om aftenen, så tænker jeg, at en anden ide måske kunne være brunch. Rul med barnevognen og mens baby sover så kan I tage ud og hygge på en champagne bruch eller lign. Det er selvfølgelig ikke en aftendate men det er nu stadigvæk hyggeligt synes jeg

God kæreste dag.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

wallstickers, invitationer til dåb og barnefødselsdag samt collager.

Anmeld

25. februar 2012

come2

Anonym skriver:

Er det ikke lidt tidligt når hun ikke er ældre?

Det synes jeg ikke. Tror skam ikke hun tager skade af at blive passet en enkelt nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.