pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Min kæreste og jeg har haft ret stor krise på det seneste.. Det har taget hårdt på parforholdet at få børn, især fordi hun havde kolik de første måneder. Nu er hun så ovre det og er så glad så glad, og det går bedre med kærligheden. Nu vil jeg så gerne lave en date-night med min kæreste. Jeg vil overraske ham, men hvordan?
Mine umiddelbare tanker er, at jeg vil lave en rigtig lækker middag til ham. Og dække romantisk op osv. Men hvad for noget mad vil i foreslå? Og andre foreslag til aktiviteter?
Og så er der et problem jeg håber i vil hjælpe med at løse. Vil gerne holde vores datenight herhjemme, men hvordan så med vores datter? Hun kan sagtens blive passet, men hun skal i seng kl. 20, så der er hun jo nødt til at være hjemme igen, og det er ret tidligt at ende vores date-night/forstyrre den. Hvis nu hun fx ikke lige gider sove eller noget.. Og det nytter ikke noget hun bliver puttet ude hos fx min mor, for hun kommer jo til at vågne op når hun skal i autostolen og hjem.
Hvad ville i gøre?
Så gode idéer til en romantisk datenight modtages samt idéer til det med vores datter. Hun er 4,5 måned og er på flaske.
det havde jeg også læst...det med 1 år. Men hvis din datter er tryg ved dine bedsteforældre og er glad for at være der, så tror jeg da ikke hun tager skade af det
Til mad..ikke rigtig nogle ideer, men hvad med kærestens yndlingsret
Anmeld