Anonym skriver:
Har du opskrift? Og hvad med forret og dessert?
Og er hun ikke lidt lille til at overnatte ude?
Ja det har jeg da 
Steg bøfferne på panden 
Kartoflerne koges til de næsten er helt kogte i usaltet vand. (glas kartofler kan også bruges, men så skal de ikke koges først) Når de er kogte steger du dem i masser af smør, en smule frisk kværnet salt og friske finthakket urter efter egen smag, de er færdige når de er gyldne. Pas på varmen når du steger dem, ellers kan de godt blive sorte.
Sovsen er ganske nem. Når i er to skal du bruge 2-3 svampemix, de kan købes i de fleste supermarkeder i grøntafdelingen, du rengøre og skærer svampene i skiver, svitser dem på panden med finthakket skalotteløg og hvidløg, når de er gyldne hælder du ½ liter madlavningsfløde i, lader det simrer ved svag varme til det har en passende konsistens og smager det til med salt og peber. Den smager overhovedet ikke sådan flødefed, hvis det giver mening. Det kan godt ske at du skal bruge lidt ekstra fløde så køb lidt mere end bare en halv liter.
Til forret kan du evt lave en ananasring med hønsekødssalat, og et godt flütes til.
Og dessert, evt en brownie med is og friske frugter til?
Nej jeg synes ikke hun er for lille til at sove ude, det mente jeg også selv mine var i den alder, men de var faktisk også begge ude på deres første overnatning i den alder, og det er gået fint. Bare det er en de kender så har ungerne det ganske fint. Det er os mødre der har det sværrest 
Bare sørg for at der er et eller andet hjemmefra, evt en bamse hun plejer at sove med eller lignende.
Anmeld