Jeg undre mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

ja.. jeg undre mig over mange indlæg hvor man går ind, så bliver man henvist til blogs.. er det fordi i ville have flere læsere??? forstår det ikke når man poster et indlæg herinde så må man da skrive hvad der er los.. jeg deler da også min blog når jeg viser billeder, men det er kun til hvis folk ville se flere end dem jeg har lagt op, hvis jeg eks har taget 50 billeder er det ikke sikkert jeg lige gider vise alle 50 herinde

Agree!  Synes det er dødirriterende, at nogen opretter et indlæg med en teaser og først ved at klikke på et link til vedkommendes blog, kan man læse, hvad de reelt handler om Derfor går jeg af princip uden om at læse på de blogs, jeg er henvist til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Pige2009

Puslingen skriver:

Sjovt, jeg syntes da det er super smart de henviser til deres blog, da de jo så slipper for at skrive det hele 2 gange

Skrive 2 gange?

Ctrl+C

Ctrl+V

Anmeld

25. februar 2012

Kamulla

Puslingen skriver:

Sjovt, jeg syntes da det er super smart de henviser til deres blog, da de jo så slipper for at skrive det hele 2 gange

nu har jeg jo selv en blog, og det tager mig 2 sek. at kopirer hvad jeg har skrevet der, og sætte ind her

jeg gør det KUN ved billeder, da det er hver eneste jeg skal uploade flere gange begge steder for mig virker det som reklame.. sorry to say.. og der syntes jeg at det med at skrive indlæg her på baby går lidt af.. tænk hvis hele siden begyndte på det der.. trææælllsss side da

Anmeld

25. februar 2012

AnnaK89

Kamulla skriver:

ja.. jeg undre mig over mange indlæg hvor man går ind, så bliver man henvist til blogs.. er det fordi i ville have flere læsere??? forstår det ikke når man poster et indlæg herinde så må man da skrive hvad der er los.. jeg deler da også min blog når jeg viser billeder, men det er kun til hvis folk ville se flere end dem jeg har lagt op, hvis jeg eks har taget 50 billeder er det ikke sikkert jeg lige gider vise alle 50 herinde

Enig! 

Åbner aldrig indlæg, hvor det kun er "reklame" for deres egen blog!

Anmeld

25. februar 2012

twinny

Hehe... enig... har jeg også tænkt over et par gange. 

Anmeld

26. februar 2012

Laulund87

Det har jeg egentlig ikke tænkt så meget over, for regnede med at det var fordi så var man fri for at skrive det samme 2 gange, men det er jo så nemt nok at kopiere det.. Så synes jeg nok også at det er forkert bare at linke

Anmeld

26. februar 2012

Mor til Majbørn

Kamulla skriver:

nu har jeg jo selv en blog, og det tager mig 2 sek. at kopirer hvad jeg har skrevet der, og sætte ind her

jeg gør det KUN ved billeder, da det er hver eneste jeg skal uploade flere gange begge steder for mig virker det som reklame.. sorry to say.. og der syntes jeg at det med at skrive indlæg her på baby går lidt af.. tænk hvis hele siden begyndte på det der.. trææælllsss side da

jeg er helt ufattelig enig...

er heller ikke begejstret for dem, der driver privat virksomhed og bruger det her forum til at gøre reklame for det... det er sguda lidt fesent....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.