Jeg undre mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Kamulla

ja.. jeg undre mig over mange indlæg hvor man går ind, så bliver man henvist til blogs.. er det fordi i ville have flere læsere??? forstår det ikke når man poster et indlæg herinde så må man da skrive hvad der er los.. jeg deler da også min blog når jeg viser billeder, men det er kun til hvis folk ville se flere end dem jeg har lagt op, hvis jeg eks har taget 50 billeder er det ikke sikkert jeg lige gider vise alle 50 herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Stumpen

Trykker jeg mig ind på et indlæg der henviser til en blog, så læser jeg ikke længere.. Er på babydotdk og ikke en eller anden blog... 

Anmeld

25. februar 2012

Laura.

Stumpen skriver:

Trykker jeg mig ind på et indlæg der henviser til en bog, så læser jeg ikke længere.. Er på babydotdk og ikke en eler anden blog... 

Det samme her..

Anmeld

25. februar 2012

Kamulla

gider heller ikke trykke rundt... det lidt træls

Anmeld

25. februar 2012

Lone Jakobsen

for mig gør det ikke noget.

jeg henviser dog aldrig til min egen blog, da den er mit lidt private (og meget personlige) frirum

Anmeld

25. februar 2012

Clisolka

Stumpen skriver:

Trykker jeg mig ind på et indlæg der henviser til en blog, så læser jeg ikke længere.. Er på babydotdk og ikke en eller anden blog... 

Det samme her 

Anmeld

25. februar 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Stumpen skriver:

Sådan har jeg det også

Anmeld

25. februar 2012

2721

Sjovt, jeg syntes da det er super smart de henviser til deres blog, da de jo så slipper for at skrive det hele 2 gange

Anmeld

25. februar 2012

Månelys

Kamulla skriver:

ja.. jeg undre mig over mange indlæg hvor man går ind, så bliver man henvist til blogs.. er det fordi i ville have flere læsere??? forstår det ikke når man poster et indlæg herinde så må man da skrive hvad der er los.. jeg deler da også min blog når jeg viser billeder, men det er kun til hvis folk ville se flere end dem jeg har lagt op, hvis jeg eks har taget 50 billeder er det ikke sikkert jeg lige gider vise alle 50 herinde

Helt enig, for mig virker det bare som reklame... Klikker ud af den slags indlæg med det samme

Anmeld

25. februar 2012

Nettemor

Kamulla skriver:

Jeg er til dels enig med dig. Dem hvor det eneste der står i deres indlæg er deres blogadresse studser jeg også lige lidt over. Men der hvor der bliver fortalt kort om hvordan det går og hvis man vil vide mere uddybende kan man læse på bloggen synes jeg er super

Gav det mening ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.