Så blev min hjemmeside lavet om med jeres hjælp! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Polkaprik

MissChrista skriver:

Super flotte kager.. Men det har jeh jo altid synes om dig og de pæne kager du får bikset sammen!!!
DU må endelige sige til hvis du har brug for hjælp til din hjemmeside :-) Jeg er ved at uddanne mig multimedia designer, så hvis du ikke har nogen til at lave den for dig og du har brug for ændringer eller andet, så skriv endelig Det giver mig jo bare mere erfaring

Pisse flotte kager !!  

Tusind tak Christina

Det er min kære mand der har lavet min hjemmeside og han har virkelig knoklet den stakkel. Men tusind tak for tilbuddet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Mor Christa

Polkaprik skriver:

Tusind tak Christina

Det er min kære mand der har lavet min hjemmeside og han har virkelig knoklet den stakkel. Men tusind tak for tilbuddet!

den er suuper flot Det ha han gjort godt Det var også bare hvis du havde brug for et råd eller lidt hjælp, så vil jeg meget gerne hjælpe til (: Men super flot lavet ((:: Er han amatør eller prof?

Anmeld

24. februar 2012

Polkaprik

MissChrista skriver:

den er suuper flot Det ha han gjort godt Det var også bare hvis du havde brug for et råd eller lidt hjælp, så vil jeg meget gerne hjælpe til (: Men super flot lavet ((:: Er han amatør eller prof?

Det ska jeg sige videre til ham

Han er ikke prof men en glad og dygtig amatør Han ved dog en masse om IT generelt og er en powernørd...hehe

Anmeld

25. februar 2012

Mor Christa

Polkaprik skriver:

Det ska jeg sige videre til ham

Han er ikke prof men en glad og dygtig amatør Han ved dog en masse om IT generelt og er en powernørd...hehe

Hvor er det sejt !!
Super godt gået. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.