Så blev min hjemmeside lavet om med jeres hjælp! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Polkaprik

Hej piger

Der var rigtig mange af jer der var søde at komme med kontruktiv kritik til den hjemmeside jeg havde fået lavet til min nye virksomhed.

Det var rigtig dejligt og det er nu blevet til en helt ny hjemmeside... Med MASSER af billeder

Så kig gerne forbi igen og giv jeres mening til kende om det nye!

http://minkageverden.dk/

og god weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

JeNoVa

Det er altså virkelig nogle flotte kager. Ren kunst!

Hvor lang tid tager det i snit at lave sådan en kage? Hvor meget koster ingredienserne typisk? Smager kagerne også godt?

Jeg håber ikke det gør noget, at jeg spørger.

Anmeld

24. februar 2012

Polkaprik

JeNoVa skriver:

Det er altså virkelig nogle flotte kager. Ren kunst!

Hvor lang tid tager det i snit at lave sådan en kage? Hvor meget koster ingredienserne typisk? Smager kagerne også godt?

Jeg håber ikke det gør noget, at jeg spørger.

Tusind tak!

Uh jamen der er stoooor forskel på hvor lang tid kagerne tager at lave. Det kommer an på hvor meget man skal modellere, hvor ofte man har prøvet at lave noget tilsvarende og hvad der skal laves af fyld til kagen

Så alt mellem 4 timer til 15 timer

Prisen på ingredienser svinger også meget! Det koster mere at lave en kage med marcipanbunde, jordbær/astimousse og tobleronecreme koster en del mere end en lage med lyse bunde, hindbærmousse og lus chokoladecreme.

Men det er alfa omega at kagerne skal smage mindst lige så godt som den ser ud! 

Anmeld

24. februar 2012

wamse

Hold da k***, hvor er du dygtig  

Er virkelig imponeret

Anmeld

24. februar 2012

Polkaprik

wamse skriver:

Hold da k***, hvor er du dygtig  

Er virkelig imponeret

Tuuuusind tak!

Anmeld

24. februar 2012

B&J

du er så dygtig... og siden er dejlig nem at finde rundt i og elsker den måde den er stille op på og ja den er super god

Anmeld

24. februar 2012

Polkaprik

B&J skriver:

du er så dygtig... og siden er dejlig nem at finde rundt i og elsker den måde den er stille op på og ja den er super god

Tuuusind tak og dejligt at høre!

Anmeld

24. februar 2012

bullerbassen

Polkaprik skriver:

Hej piger

Der var rigtig mange af jer der var søde at komme med kontruktiv kritik til den hjemmeside jeg havde fået lavet til min nye virksomhed.

Det var rigtig dejligt og det er nu blevet til en helt ny hjemmeside... Med MASSER af billeder

Så kig gerne forbi igen og giv jeres mening til kende om det nye!

http://minkageverden.dk/

og god weekend til jer alle

Sådan , SUPER flotte kager..

Fin side

Anmeld

24. februar 2012

Polkaprik

bullerbassen skriver:

Sådan , SUPER flotte kager..

Fin side

Anmeld

24. februar 2012

Mor Christa

Super flotte kager.. Men det har jeh jo altid synes om dig og de pæne kager du får bikset sammen!!!
DU må endelige sige til hvis du har brug for hjælp til din hjemmeside :-) Jeg er ved at uddanne mig multimedia designer, så hvis du ikke har nogen til at lave den for dig og du har brug for ændringer eller andet, så skriv endelig Det giver mig jo bare mere erfaring

Pisse flotte kager !!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.