Clairvoyance/husrensning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

gonefishing

Frk.S skriver:

Dejligt at du kan gå og snakke med dem.

Oplever du så, at der sker noget når du snakker til dem - altså at de viser de er der?

ja jeg mener det stopper. ved ikke om det er noget psykisk. Men jeg så åndernes magt om et par, hvor mandens døde bror spøgte. De var total bange, men de ting den døde bror gjorde var for at få opmærksomhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Barbamama

Ja vi fik engang en husrensning. Jeg fik det ekstremt billigt!!! De kom to og det blev 1000kr. De var fra Svendborg og jeg kan desværre ikke huske hvad de hed! De var mega gode! De fandt to herhjemme. Den ene var min farfar, den anden var en dame. Jeg vidste næsten godt at min farfar var her og det sjove var at hun ikke kunne få ham til at gå (min farfar var MEGET stædig og ville ikke have der var nogen der bestemte over ham  ha ha). MEN så lavede vi en aftale med ham om at han ikke skulle komme SÅ tit! Hehe... Det hjalp. Men jeg er RIGTIG glad for at vi fik renset huset. Og som jeg sagde til min kæreste " Jeg går hjemme hele dagen (jeg var på barsel) og jeg er skide bange! Jeg VIL have den husrensning!!!" Sådan!

Anmeld

27. september 2012

Nova Luna

Hej,

Dette er jo godt nok en halvgammel tråd, men hvis i stadig leder efter en clairvoyant til både clairvoyance og husrensning. Så arbejder jeg med disse ting :-)

Jeg har en klinik i Randers NØ og kører også gerne ud :-)

I Kan læse mere på www.nova-luna.dk :-)

Kærlig hilsen,

Mia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.