Clairvoyance/husrensning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Frk.S

Zafir skriver:

Altså - mht rensning, er jeg sikker på at man selv kan. Det har altid været min overbevisning, ved ligesom at 'tage magten' et i rum, og sende energierne ud - evt åbne vinduerne mens man gør det.

Har selv gjort det her hjemme.

Men altså - i den forstand for man jo så ikke atvide hvem eller hvad det er der har været der. Mmm... og det er man jo også ret nysgerrig på

Så det er nok det jeg helst ville bruge en clairvoyant til... Jeg kender desværre ikke nogen.

Herhjemme, har vi dog 'gisnet os frem til', hvem det er der har huseret/huserer her hjemme, pga hans opførsel Men altså - som sagt, jeg tror selv du kan rense, men det med at finde ud af historierne, der kender jeg desværre ikke nogen.

Held og lykke!!!

Jamen det er netop det. Jeg er jo nysgerrig.

For det kunne jo være én vi kender. Hvis det er det, er det ok at det er her, så længe det er de små fredelige ting jeg oplever. Og jeg synes jo det ville være synd at sende det væk, hvis det er én vi kender.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Mmmm... Han bor jo altså heller ikke i huset mere - han er flyttet ud i værkstedet Så det kan sagtens være ham. Men han er ikke dum eller noget, bare en drillepind

Når jeg siger skuret, så mener jeg så værkstedet

Men som om det overhovedet, hvis han altså var farlig, skulle gøre en forskel at jeg sidder uden for på trappen, med døren BAG mig, åben 2 mm lol

Men hjemme hos jer er et af de der steder hhvor man bare føler sig kigget på hehe.... 

Jeg kunne heller aldrig drømme om lige at hoppe i køkkenet efter et glas vand eller sådan noget, efter i er gået i seng hehe.... 

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Frk.S skriver:

Jamen det er netop det. Jeg er jo nysgerrig.

For det kunne jo være én vi kender. Hvis det er det, er det ok at det er her, så længe det er de små fredelige ting jeg oplever. Og jeg synes jo det ville være synd at sende det væk, hvis det er én vi kender.

Du må endelig skrive en update, når/hvis du finder ud af det Jeg er da super nysgerrig også hehe...

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

Når jeg siger skuret, så mener jeg så værkstedet

Men som om det overhovedet, hvis han altså var farlig, skulle gøre en forskel at jeg sidder uden for på trappen, med døren BAG mig, åben 2 mm lol

Men hjemme hos jer er et af de der steder hhvor man bare føler sig kigget på hehe.... 

Jeg kunne heller aldrig drømme om lige at hoppe i køkkenet efter et glas vand eller sådan noget, efter i er gået i seng hehe.... 

Der er ikke nogen i køkkenet hehe...

Anmeld

24. februar 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Der er ikke nogen i køkkenet hehe...

Jeg kan slet ikke lide at bevæge mig rundt i huset når i er gået i seng....

uanset om jeg er tørstig, tissetrængende, eller rygetrængende.... Og jeg har svært ved at falde i søvn, så een af de tre ting vil altid melde sig mindst een gang

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

Jeg kan slet ikke lide at bevæge mig rundt i huset når i er gået i seng....

uanset om jeg er tørstig, tissetrængende, eller rygetrængende.... Og jeg har svært ved at falde i søvn, så een af de tre ting vil altid melde sig mindst een gang

HAHA... Så må du putte med mig, næste gang du overnatter

Anmeld

24. februar 2012

Frk.S

Flodkilling skriver:

altså... jeg har det på samme måde herhjemme. Jeg har en farmor og farfar der er gået bort, som jeg stod meget nær.

Jeg har en lille tro i maven at det er dem der laver numre så jeg "snakker" med dem. lyder måske dumt, men det hjælper faktisk her... det kan f.eks. være: "ejjj kan i huske dengang..." eller ting man bare vil have lettet fra sit hjerte.

Dejligt at du kan gå og snakke med dem.

Oplever du så, at der sker noget når du snakker til dem - altså at de viser de er der?

Anmeld

24. februar 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

HAHA... Så må du putte med mig, næste gang du overnatter

Ja, så må du sove på sofaen, for tænk hvis en trang melder sig og jeg også skal ned ad trappen så, så skal jeg jo +ned ad trappen OG igennem kønnet OG gangen, uanset omjeg skal tisse eller ryge, og så altså - gangen hvis jeg bare er tørstig

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

Ja, så må du sove på sofaen, for tænk hvis en trang melder sig og jeg også skal ned ad trappen så, så skal jeg jo +ned ad trappen OG igennem kønnet OG gangen, uanset omjeg skal tisse eller ryge, og så altså - gangen hvis jeg bare er tørstig

Mmmm..... Me luuuv me bedroom hehe

Anmeld

24. februar 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Mmmm..... Me luuuv me bedroom hehe

Ja det tænkte jeg nok

Nåh, men nu er det jo så ikke så ofte igen at jeg ligesom hjemme hos jer jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.