Det er spild af tid at trille, mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Og hvordan gør de det? Kommer bare lige så stille snigende, som om man så ikke opdager at de ligger og putter tæt op af én

Udover forkølelse, hovedpine og ens tigende bekymring for den lille derinde, så har jeg det godt

Vi skal til skanning i næste uge, og begynder vist først at trække vejret normalt igen, når den er veloverstået. Hader det her tidspunkt, hvor man intet kan se eller mærke, bare håbe på at alt står vel til derinde.
Og så er det jo også lige omkring det her tidspunkt at det er gået galt før, så vi er lidt nervøse

Hvorfor skulle dette ENE æg sætte sig fast for så bare at sige farvel igen - det er spild af energi! Så nu glæder jeg mig bare til en enormt hormonel og glad og tårefremkaldende opdatering i næste uge. Det var d. 1., ikk? Glæder mig til at høre om det hele! Og om hvor langt henne du sådan helt rigtigt er

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Ja, det synes min knægt på 5 mdr. i hvert fald at mene. Han har trillet én gang fra mave til ryg, og så var det faktisk ikke så spændende mere. Men hvem har også brug for at trille, når det går så utrolig godt ved at møve sig frem.
Jeg havde lagt ham midt på legetæppet og musikdimsen sad fast med alle 4 ringe. Dette er hvad jeg så 5 min. senere...

/Mette - der tror, der bliver ret så meget krudt i røven af ham, når han først begynder at kravle!

Hihi hvor er han dygtig den dejlige Tristan! Benjamin gider heller ikke rigtig det der trilleri - men jeg har da også lige et billede af hvordan han havner på legetæppet! hehe.

Det er vildt som de kan møve sig rundt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Hvorfor skulle dette ENE æg sætte sig fast for så bare at sige farvel igen - det er spild af energi! Så nu glæder jeg mig bare til en enormt hormonel og glad og tårefremkaldende opdatering i næste uge. Det var d. 1., ikk? Glæder mig til at høre om det hele! Og om hvor langt henne du sådan helt rigtigt er

/Mette

Det er sikkert også bare mine nerver der sidder løst

Jeg kan ikke rigtig trække maven ind mere, bækkenløsning har også allerede stukket sit lille grimme ansigt frem, til gengæld har kvalmen valgt at holde sig lidt på afstand

Jamen jeg har skam termin d. 10. oktober  I hvert fald efter havd jeg lige hurtigt fik at vide på klinikken, og min egen udregning. Dagen for ægudtagning var jeg 2+0, så det er jo rimelig nemt at regne ud

Skal du med til baby.dk træf?

Anmeld

24. februar 2012

B&J

MaybeBaby skriver:

Nå, hvor er du sød, tak

/Hilsen hende der tæller ned til marts

Anmeld

24. februar 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Det er sikkert også bare mine nerver der sidder løst

Jeg kan ikke rigtig trække maven ind mere, bækkenløsning har også allerede stukket sit lille grimme ansigt frem, til gengæld har kvalmen valgt at holde sig lidt på afstand

Jamen jeg har skam termin d. 10. oktober  I hvert fald efter havd jeg lige hurtigt fik at vide på klinikken, og min egen udregning. Dagen for ægudtagning var jeg 2+0, så det er jo rimelig nemt at regne ud

Skal du med til baby.dk træf?

Hurra for at være tyk på den fede måde!

Jeg ved det faktisk ikke endnu. Jeg skal ingenting den weekend, men skal noget alle de andre, så er sådan lidt bum bum...

Anmeld

24. februar 2012

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Hihi hvor er han dygtig den dejlige Tristan! Benjamin gider heller ikke rigtig det der trilleri - men jeg har da også lige et billede af hvordan han havner på legetæppet! hehe.

Det er vildt som de kan møve sig rundt

Ih, han er bare lækker med lækker på - de lille bavian. Tror vi får travlt når de bliver ældre

Anmeld

24. februar 2012

Madam Blå

MaybeBaby skriver:

Ja, det synes min knægt på 5 mdr. i hvert fald at mene. Han har trillet én gang fra mave til ryg, og så var det faktisk ikke så spændende mere. Men hvem har også brug for at trille, når det går så utrolig godt ved at møve sig frem.
Jeg havde lagt ham midt på legetæppet og musikdimsen sad fast med alle 4 ringe. Dette er hvad jeg så 5 min. senere...

/Mette - der tror, der bliver ret så meget krudt i røven af ham, når han først begynder at kravle!

Haha! Hvor er han god Og lækker!

Viola lå også på den anden led på sit legetæppe i dag. Skyndte mig at spørge kæresten hvorfor i al verden han havde flytte på hende - nu kunne hun jo ikke nå legetøjet mere.. Han svarede at han da ikke have flyttet hende.

Gæt lige hvem der stod som et stort spørgsmålstegn Har slet ikke set hende prøve at bevæge sig rundt. Så det må have været et uheld fra hendes side af

Anmeld

24. februar 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Hurra for at være tyk på den fede måde!

Jeg ved det faktisk ikke endnu. Jeg skal ingenting den weekend, men skal noget alle de andre, så er sådan lidt bum bum...

Hvis den bliver ved at vokse så hurtigt, så varer det ikke længe inden folk begynder at spørge. På den anden side, så ved alle jo hvor svært det er for os at få børn, og nærmest ingen ved at vi har været i behandling igen

du har da lige et par uger endnu at tænke i, men jeg vil da krydse fingre for at du kommer med  (lægger overhovedet ikke pres på her )

Anmeld

24. februar 2012

modesty

Heheh! Det er ligesom min dreng. Han trillede fra ryg til mave og omvendt da han var 3 mdr. Syntes at det var megasjovt i en lille uges tid. Nu har han ikke gjort det i en måned.

Ja, hvorfor skal man bruge tid på noget som man ved at man kan. 

Anmeld

24. februar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Ih, han er bare lækker med lækker på - de lille bavian. Tror vi får travlt når de bliver ældre

Haha, så sandt som det er sagt! De kommer til at give os hænderne fulde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.