Det er spild af tid at trille, mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

MaybeBaby

Ja, det synes min knægt på 5 mdr. i hvert fald at mene. Han har trillet én gang fra mave til ryg, og så var det faktisk ikke så spændende mere. Men hvem har også brug for at trille, når det går så utrolig godt ved at møve sig frem.
Jeg havde lagt ham midt på legetæppet og musikdimsen sad fast med alle 4 ringe. Dette er hvad jeg så 5 min. senere...

/Mette - der tror, der bliver ret så meget krudt i røven af ham, når han først begynder at kravle!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Gaia

Flot  Ja der bliver helt sikkert gang i ham når han begynder at kravle 

Anmeld

24. februar 2012

Røverdatter

hurtig dreng snart springer han i faldskærm

Anmeld

24. februar 2012

Nessie

Nu har han jo vist at han kan trille, så er der ingen grund til at gøre mere ud af dét

Det bliver hyggeligt når han begynder at kravle, men værre når han begynder at gå  Så får du først din sag for, men så er de jo som regel startet i pasning, og så tager de det værste renderi

Daniel havde også en fantastisk evne til at møve sig rundt. Da han var helt lille kunne jeg lægge ham pænt midten af sengen, og lige kort efter lå han klistret op af mig og kiggede på mig med store blå øjne. Fatter ikke hvordan han gjorde, for jeg opdagede først at han havde bevæget sig når han lå lige dér

Anmeld

24. februar 2012

MaybeBaby

Himmelsmil skriver:

hurtig dreng snart springer han i faldskærm

Haha, ja så kan du se en mor her, der hopper bagefter for at tjekke, at hans hånd/øje koordination er god nok til at hive i snoren

Anmeld

24. februar 2012

B&J

ej hvor er han bare dygtig og hvor ser han dejlig ud den lille mand

Anmeld

24. februar 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Nu har han jo vist at han kan trille, så er der ingen grund til at gøre mere ud af dét

Det bliver hyggeligt når han begynder at kravle, men værre når han begynder at gå  Så får du først din sag for, men så er de jo som regel startet i pasning, og så tager de det værste renderi

Daniel havde også en fantastisk evne til at møve sig rundt. Da han var helt lille kunne jeg lægge ham pænt midten af sengen, og lige kort efter lå han klistret op af mig og kiggede på mig med store blå øjne. Fatter ikke hvordan han gjorde, for jeg opdagede først at han havde bevæget sig når han lå lige dér

Ja lige præcis Lene. Da jeg lå og ammede ham og han faldt i søvn, trak jeg mig helt ud til kanten af sengen. Når jeg så vågnede igen, så lå han nærmest i min armhule, den bette prut!

Håber du har det så fantastisk godt?

/Mette

Anmeld

24. februar 2012

Røverdatter

MaybeBaby skriver:

Haha, ja så kan du se en mor her, der hopper bagefter for at tjekke, at hans hånd/øje koordination er god nok til at hive i snoren

heh ja!

Håber nu for dig at der går nogle år(tier) inden han bevæger sig ud i sådanne ekstremer hehe

Anmeld

24. februar 2012

MaybeBaby

B&J skriver:

ej hvor er han bare dygtig og hvor ser han dejlig ud den lille mand

Nå, hvor er du sød, tak

/Hilsen hende der tæller ned til marts

Anmeld

24. februar 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Ja lige præcis Lene. Da jeg lå og ammede ham og han faldt i søvn, trak jeg mig helt ud til kanten af sengen. Når jeg så vågnede igen, så lå han nærmest i min armhule, den bette prut!

Håber du har det så fantastisk godt?

/Mette

Og hvordan gør de det? Kommer bare lige så stille snigende, som om man så ikke opdager at de ligger og putter tæt op af én

Udover forkølelse, hovedpine og ens tigende bekymring for den lille derinde, så har jeg det godt

Vi skal til skanning i næste uge, og begynder vist først at trække vejret normalt igen, når den er veloverstået. Hader det her tidspunkt, hvor man intet kan se eller mærke, bare håbe på at alt står vel til derinde.
Og så er det jo også lige omkring det her tidspunkt at det er gået galt før, så vi er lidt nervøse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.