Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Men jeg bruger nemlig kun gaffel. Det er SÅ mystisk!
Men jeg bruger nemlig kun gaffel. Det er SÅ mystisk!
Ja, det er jo ikke til at forstå så.. xD haha..
Håber du finder ud af det, så din bette mand kan få kartoffelmos.
-Sheila
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Ja, troede aldrig at jeg skulle spørge om det, men nu har jeg for 3. gang lavet kartoffelmos til min dreng på5 mdr. og HVER gang får moset en mystisk klistret konsistent. Så hvordan gør I helt præcis? Siden det ikke længere er rigtigt, at koge kartoflen uden salt, mose den med gaffel tilsæt fedtstof og MME! Aarg /Mette - der altså normalt er god til at lave mad.
Ja, troede aldrig at jeg skulle spørge om det, men nu har jeg for 3. gang lavet kartoffelmos til min dreng på5 mdr. og HVER gang får moset en mystisk klistret konsistent. Så hvordan gør I helt præcis? Siden det ikke længere er rigtigt, at koge kartoflen uden salt, mose den med gaffel tilsæt fedtstof og MME! Aarg
/Mette - der altså normalt er god til at lave mad.
jeg bruger blomkål, kartofler og persillerod det bliver super lækkert og blødt
Månsson skriver: jeg bruger blomkål, kartofler og persillerod det bliver super lækkert og blødt
Jeg laver altid en kæmpe omgang grøntsagsmos og fryser ned - så har jeg oftest til en måned og det skal blot i mikroen og så skal jeg bare koge kartoflen jo
MaybeBaby skriver: Jeg laver altid en kæmpe omgang grøntsagsmos og fryser ned - så har jeg oftest til en måned og det skal blot i mikroen og så skal jeg bare koge kartoflen jo
Når du laver det der skal fryses ned, blender du så bare de grøntsager der skal med, og så tilsætter fedtstof og MME når det er taget op? Eller putter du lidt vand ved mosen eller noget inden det fryses ned?
signe. skriver: Når du laver det der skal fryses ned, blender du så bare de grøntsager der skal med, og så tilsætter fedtstof og MME når det er taget op? Eller putter du lidt vand ved mosen eller noget inden det fryses ned?
Jeg moser fedtstof med i og tilsætter MME, når jeg alligevel tilsætter det til kartoflerne
MaybeBaby skriver: Jeg moser fedtstof med i og tilsætter MME, når jeg alligevel tilsætter det til kartoflerne
Jamen MME må ikke nedfryses, må det?
signe. skriver: Jamen MME må ikke nedfryses, må det?
Nej, jeg tilsætter fedtstof før jeg fryser ned, og tilsætter så MME, når det er tøet op, og jeg alligevel skal have MME til kartoffelmosen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128