En update på manglende blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Becks

Camillos skriver:

Årh altså hvor må det sku da bare værer opslidende for dig søde !! håber virkelig snart det er din tur! Kan godt forstå du er vred for pokker da, sikke nogle rutsjeture du får gang på gang efterhånden!

Tak søde..

Ja, det er ret hårdt synes jeg  Nogen gange tænker jeg at det er meningen jeg ikke skal have børn, kender du det  Men det VIL jeg sgu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Becks

Nessie skriver:

Puha, det skal bare ikke gå nemt for dig, hva'?

Håber at den cyste forsvinder så der kan blive lukket op for fru rød, og du kan komme videre.  for at du slipper for operationen

Nej ham deroppe, er sgu ikke helt med mig

Operationen er absolut sidste udvej, så håber håber håber det kommer

Anmeld

25. februar 2012

Becks

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op søde. Det er jeg ked af at høre. Godt du har fået vished nu..
Jeg håber den snart er væk så du slipper for narkose og operation...Og så du snart får din mens igen, så du kan komme videre..

Lige postivt er der dog alligevel.. fedt du selv har æl, når kroppen altså vil...

Tak søde

Ja det håber jeg ved gud også..

Ja det sker ind imellem, men dog sjældent

Er ked af og høre med dig

Anmeld

25. februar 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Latterlige underliv!! Ja undskyld, men det ville nogen gange være bedre hvis det ikke var der

Jeg har været på Provera og p-pille behandling, fordi jeg ikke har haft min mens siden min SA.. Jeg sluttede med p-pillerne for nogle dage siden, og har taget 10 kg på!!!  Men det vidste jeg næsten godt jeg ville..

Der er ingen rigtig blødning kommet, men jeg har igennem den sidste tid småblødt sådan hveranden dag, og i sidste uge, var det hver gang jeg bar på noget tungt..

Scanningen idag, viste at jeg har en slimhinde på 11 mm. og en cyste på højre æggeleder på 9 cm!!!!!!!! No wonder jeg har ondt.. Men den spærrer for blødningen..

Den store cyste jeg havde på venstre, er sprunget af sig selv, så det er jo positivt, men at der så skulle komme en ny på højre var ikke lige med i min plan  

Jeg har haft én ægløsning af mig selv siden min SA, så min krop kan godt, når den selv vil..

Nu er planen, at jeg skal ringe til dem om 1 uge, hvis min mens ikke er kommet.. Så kommer jeg op til en ny scanning og vi starter på Provera igen.. Hjælper det ikke skal jeg ind til en operation i fuld narkose

Hold op en træls omgang!!! Krammer!!!!

Og masser af

Anmeld

25. februar 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

Hold op en træls omgang!!! Krammer!!!!

Og masser af

Tak søde

Anmeld

25. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Becks skriver:

hha

Tak søde

Ja det håber jeg ved gud også..

Ja det sker ind imellem, men dog sjældent

Er ked af og høre med dig

Lidt har også ret. <3

Tak søde. vræl.

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Becks skriver:

Tak søde..

Ja, det er ret hårdt synes jeg  Nogen gange tænker jeg at det er meningen jeg ikke skal have børn, kender du det  Men det VIL jeg sgu

Ja jeg kender det godt efter 4 ma, synes jeg også det virker håbløst... og tør ikke tro på denne gang er lykkens gang men skal til scanning i morgen og kan måske se hjerteblink, det håber jeg for det punkt er jeg aldrig kommet til .. 

for det snart er din tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.